اخبار

اولین نشست مجمع سلامت محله گل نرگس در راستای ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم محله کسری و سراب برگزار شد

اولین نشست مجمع سلامت محله گل نرگس در راستای ارتقای سطح سلامت اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم محله کسری و سراب برگزار شد

 

     به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی اولین نشست مجمع سلامت محله گل نرگس با هدف هم اندیشی و مشارکت جهت بررسی وحل مشکلات موجود در راستای ارتقای سطح سلامت سلامت اجتماعی و فرهنگی آحاد مردم محله کسری و سراب به همت معاونت اجتماعی دانشگاه با مشارکت شورای شهر ، شهرداری کرمانشاه و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه  ومرکز خدمات جامع سلامت حاج منصوبی منطقه خیابان کسری چهاردهم اسفند ماه برگزار شد.

در این نشست خانم اقبالی مدیر سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه کانون سلامت منطقه 4 را معرفی کردند  ،

دکتر رضایی مدیر گروه مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت گفت کانونهای سلامت محله محلی برای تمرین و مهارت آموزی مردم است که چگونه نیازهای مرتبط با سلامت را از مسئولین مطالبه کنند. تشکیل مجمع سلامت در محله گل نرگس گردهمایی است که مردم ضمن توانمندسازی جامعه ،مطالبات مردم منطقه را شناسایی و مطلع شوند وبا پی گیری از مسئولین مربوطه  درخواست های  منطقی و اولویت دار سلامت محور محلی را پیگیری کنند.

وی افزود در این محله تعدادی از بازنشستگان هستند که این پیشکسوتان وتجارب آنان می تواند در برنامه های آموزشی وفرهنگی مشارکت داشته باشند.

دکتر شیرزادی معاونت اجتماعی شهرداری نیز بابیان اینکه کانون سلامت محله کسری با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری و دانشگاه راه اندازی ودر حال انجام فعالیت است گفت این دو دستگاه با مشارکت هم ودر یک راستا فعالیت می کنند.

در خاتمه مهندس غلامی معاون شهرداری منطقه چهار نیز به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید