اخبار

سوختگی سنگین‌ترین و پرهزینه‌ترین بیماری است

سوختگی سنگین‌ترین و پرهزینه‌ترین بیماری است
مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه سالهاست نسبت به ارائه خدمات به بیماران سوختگی غرب کشور اقدام نموده و هم اکنون با امکانات مناسب در خدمت بیماران است.

رییس انجمن سوختگی ایران:
سوختگی سنگین‌ترین و پرهزینه‌ترین بیماری است

 

در بین تمامی عوارض و بیماری‌های ناشی از حوادث، هیچ عارضه‌ای به اندازه سوختگی سنگین و پرهزینه برای بیمار و نظام درمانی کشور نیست.  

 دکتر منافی، رییس انجمن سوختگی ایران با اعلام این خبر گفت: بیماران سوخته، تنها بیمارانی هستند که حین درمان و پس از آن تحت حمایت هیچ نهاد و ارگانی قرار ندارند و این نقیصه بر معضلات متعدد این بیماران افزوده است و باید برای حل آن راهکاری اندیشیده شود.
وی میزان سوختگی با برق را در کشورمان بیش از سایر نقاط جهان اعلام کرد و افزود: متأسفانه آمار سوختگی با برق در کشور بالاست و علل و عوامل آن هنوز به صورت کامل مورد بررسی قرار نگرفته است.

وی با ابراز خرسندی از آغاز به کار «انجمن بی‌اختیاری» که به تازگی تأسیس شده است، گفت: این انجمن در صورت حمایت و توسعه برنامه‌هایش، می‌تواند به بسیاری از بیماران از جمله بیماران سوختگی کمک کند.

گفتنیست مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) کرمانشاه سالهاست نسبت به ارائه خدمات به بیماران سوختگی غرب کشور اقدام نموده و هم اکنون با امکانات مناسب در خدمت بیماران است.

۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۱:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید