اخبار

دکتر جواد امینی سامان به عنوان "رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) " منصوب شد/تقدیر از دکتر بهنام رضا مخصوصی

دکتر جواد امینی سامان به عنوان "رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) " منصوب شد/تقدیر از دکتر بهنام رضا مخصوصی


طی حکمی از سوی دکتر محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ،دکتر جواد امینی سامان به عنوان رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) منصوب شد.

دکتر امینی سامان متولد 1346 می باشد که دوره پزشکی عمومی و تخصصی خود در رشته بیهوشی را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذرانیده است.

وی از سال 1385 به عنوان همکار آموزشی و از سال 1393 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه مشغول به فعالیت شده است.

دکتر امینی سامان که 6 سال سابقه ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب را در پرونده کاری خود دارد، با دارا بودن 2 دوره سابقه مدیر گروهی هم اینک نیز به عنوان مدیر گروه بیهوشی دانشکده پزشکی فعالیت می کند. 

دکتر مرادی همچنین با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات دکتر بهنام رضا مخصوصی که پیشتر مسئولیت فوق را برعهده داشته است تقدیر کرد:

جناب آقای دکتر بهنام رضا مخصوصی

خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.

بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی ریاست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

 

                                                                                                دکتر محمودرضا مرادی

    رئیس دانشگاه

 

222

 

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید