اخبار

همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم در هفته سلامت برگزار شد

همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم در هفته سلامت برگزار شد

همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم همزمان با هفته سلامت و با هدف توسعه سلامت ورزش در بعد همگانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، همایش ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم صبح امروز چهارشنبه با حضور جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان به منظور ترویج تغذیه سلام و اصلاح الگوی تغذیه و سبک زندگی برگزار شد.

این همایش به مناسبت هفته سلامت و جوان و با هدف توسعه سلامت ورزش در بعد همگانی ایجاد شود و نشاط شور و نشاط و آشنا کردن مردم با غذای سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

دکتر وریا رحیمی رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزش‌های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه ورزش رمز سلامتی است و با تاکید بر لزوم استفاده از تغذیه سالم، اظهار داشت: برای فرار از چاقی هرکسی در هر سنی باشد باید الگوی مناسب ورزشی را در پیش گیرد.

وی افزود: همچنین همگان باید مصرف غذاهای ناسالم و غذاهای چرب فاصله بگیرند و در هنگام استفاده از مواد غذایی از برچسب راهنمای درج شده بر روی محصولات کمک بگیرند.

رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزش‌های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: بر روی برچسب مذکور اطلاعاتی راجع به میزان قند، چربی، نمک و انرژی موجود در محصول یا مواد غذایی درج شده است.

وی عنوان کرد: همچنین زنان باید از لوازم آرایشی مناسب استفاده کنند اگر محصولات تولید داخل هستند از اطلاعات کارخانه مطلع شوند و در صورت وارداتی بودن دارای برچسب اصالت باشند.

دکتر رحیمی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه دارو از خود درمانی پرهیز شود و همواره فشارخون و قندخون را بررسی کنند.
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید