اخبار

بیمارستان موقت شهرستان ثلاث باباجانی تجهیز و بازگشایی شد

بیمارستان موقت شهرستان ثلاث باباجانی تجهیز و بازگشایی شد

50

صبح امروز نهم اردیبهشت ماه بیمارستان موقت ثلاث باباجانی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ، معاونان دانشگاه ، امام جمعه ، فرماندار و‌مسوولان محلی ،فعالیت بیمارستان موقت ثلاث باباجانی از سر گرفته شد.

  رییس دانشگاه در نشستی با فرماندار و‌مسوولان شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که اکنون شاهد بازگشایی بیمارستان موقت و‌ مجهز شهرستان ثلاث باباجانی هستیم گفت: پس از راه اندازی بیمارستان موقت با امکانات بیمارستان سیار و‌ چادر ، تصمیم گرفتیم با استفاده از کانکس این بیمارستان را راه اندازی کنیم و برای راه اندازی، تجهیزات بسیار مناسبی برای بیمارستان در نظر گرفته و تهیه کردیم.

پروفسور مرادی اظهار داشت: در حالی که آوردن متخصص با توجه به شرایط موجود به شهرستان بسیار مشکل است، اما خوشبختانه اکنون شش نفر پزشک متخصص در شهرستان حضور داشته و به مردم شریف منطقه خدمت می کنند.

وی با بیان اینکه برای حضور متخصصان با رایزنی با معاون درمان وزارت بهداشت ، حق ماندگاری مناسبی برای این عزیزان درنظر گرفته شده است گفت: با تهیه کانکس های مناسب سعی کرده ایم تاحد توان امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه عنوان کرد: همکاری و همراهی دکتر نادری نماینده مردم منطقه ، مدیران ارشد استان ، فرماندار تلاشگر و ‌امام‌جمعه دلسوز در راه اندازی این بیمارستان را بسیار موثر دانست و گفت: من‌وظیفه می دانم از یکایک این عزیزان و تمام کسانی که در این راه تلاش کردند ، تشکر کنم.

 

30

 همچنین دکتر روشنی معاون درمان دانشگاه نیز با بیان اینکه این بیمارستان دارای ٣ بخش شامل اطفال ،جراحی مردان و بخش اورژانس می باشد گفت: بیمارستان موقت ثلاث باباجانی با ٦ متخصص شامل ٢ متخصص زنان، ١جراح عمومی، ١ متخصص اطفال، ١متخصص بیهوشی، ١ روانپزشک ،٢ نفر پزشک عمومی اورژانس و٤٥ نفرپرسنل فعالیت می کند.


وی اظهار داشت: کلینیک بیمارستان در روز حدود ١٠٠ نفر بیمار را پذیرش می کند و ٢ اتاق عمل فعال روزانه بیماران را تحت عمل جراحی قرار می دهند.

 

40

 دکتر قباد محمدی معاون غذا و‌دارو 15میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان موقت ثلاث باباجانی تهیه و نصب گردیده است گفت:یک‌دستگاه سونوگرافی سه پروبه مدرن از جمله تجهیزات مستقر شده در این شهرستان  است.

وی اظهار داشت: کلیه داروهای مورد نیاز بیمارستان و تخصص های موجود، تهیه و ‌در اختیار داروخانه بیمارستان قرار داده شده است.
دکتر محمدی گفت: کارشناسان تجهیزات پزشکی تلاش زیادی برای راه اندازی تجهیزات بیمارستان به خرج داده اند و‌ به طور مستمر از کارکرد این امکانات پزشکی مراقبت می کنند.


۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید