اخبار

دکتر بهزاد مهکی به سمت معاون آموزشی دانشکده بهداشت منصوب شد

دکتر بهزاد مهکی به سمت معاون آموزشی دانشکده بهداشت منصوب شد

 

طی حکمی از سوی دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت،دکتر بهزاد مهکی عضو هیئت علمی دانشگاه و با مرتبه دانشیاری به "سمت "معاون آموزشی این دانشکده منصوب شد.

مراسم تقدیر و معارفه معاون آموزشی دانشکده بهداشت  با حضور دکتر حبیب ا.. خزایی معاون آموزشی دانشگاه،دکتر محمدرضا سلحشور مدیر کل تحصیلات تکمیلی و رؤسا و معاونان و مدیران دانشکده های بهداشت و تغذیه و صنایع غذایی در محل این دانشکده برگزار گردید.

دکتر یحیی پاسدار رئیس دانشکده بهداشت اظهار داشت: بالغ بر 12 سال است که مسئولیت معاونت آموزشی دانشکده بر عهده آقای دکتر مجتبی لیمویی بوده است ودر نتیجه زحمات صادقانه و پیگیری جدی ایشان امتیاز های بسیار خوبی در اخذ مجوز و راه اندازی گروه ها و رشته های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی عاید این دانشکده شده است و به همین خاطر از طرف خود و آقایان دکتر یحیی صفری و دکتر بهزاد کرمی متین رؤسای قبل از اینجانب، از ایشان تشکر و قدر دانی می کنم.

وی ابراز امیدواری کرد که آقای دکتر بهزاد مهکی بتواند با بهره گیری از توان و تجربه خویش و در تعامل با اعضای هیئت علمی و مدیران گروه ها ،بخش آموزش و دانشکده را بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

عکس 1

 

 

عکس 1

 

 

 

 

 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
روابط عمومی دانشکده |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید