اخبار

مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی برگزار شد

 مراسم تقدیر و معارفه رییس دانشکده داروسازی با حضور رییس دانشگاه، معاونین، روسای دانشکده ها، اعضای هیات علمی و جمعی از پرسنل این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر یلدا شکوهی نیا تقدیر و دکتر علیرضا علی آبادی به عنوان رییس این دانشکده معرفی شد.

 رییس دانشگاه در این مراسم گفت:اگر دانشکده داروسازی به بلوغ برسد و اعضای هیات علمی آن نیز تکمیل شوند شاهد افزایش طرح های تحقیقاتی و تولید مقالات با کیفیت بالاتر خواهیم بود.

دکتر مرادی به اهمیت نقش این دانشکده برای دانشگاه خصوصا از جنبه فناوری و تحقیقاتی اشاره کرد و گفت: اگر طرح های فناورانه به مرحله تولید برسد، ثمرات زیادی خواهد داشت.

وی افزود: دانشکده داروسازی نیروهای جوان و کارآمدی داشته که در سال های اخیر شاهد ارتقا علمی و خدمات ارزنده آنان در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بوده ایم و کماکان پتانسیل عظیمی در این دانشکده برای پیشبرد اهداف سلامت و توسعه علم در حوزه دارو وجود دارد.

رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات روسای گذشته این دانشکده به ویژه خانم دکتر شکوهی نیا گفت: وی از جمله روسای خوش فکر ، پیگیر و دغدغه مند در پیشرفت روز افزون این دانشکده بود و دکتر علی آبادی نیز از اعضای هیات علمی جوان، اندیشمند و خوش سابقه دانشکده است و امیدواریم با مشارکت همه اساتید و پرسنل، شاهد توسعه روز افزون دانشکده داروسازی باشیم.

دکتر مرادی گفت: مشارکت دانشکده داروسازی با دانشکده های دیگر خصوصا دانشکده پزشکی به لحاظ همجواری و دیگر مشترکات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و از امکانات آموزشی و تجهیزات موجود در آن به دلیل محدودیت منابع، استفاده مطلوب و بهینه به عمل آید.

 در ادامه این مراسم معاون آموزشی با بیان اینکه دکتر شکوهی نیا در ۱/۵ سال گذشته با پیگیری های زیاد، تغییرات مثبتی در این دانشکده بوجود آورده است گفت: از نقاط قوت این دانشکده وجود جو همدلی و همکاری در بین کارکنان آن است که این خصیصه بسیار ارزشمند است.

دکتر خزایی افزود:دانشکده داروسازی از منسجم ترین و مهمترین دانشکده هاست که در تولیدات علمی، پژوهشی و آموزشی پیشرو دانشگاه است.

وی اظهار داشت:دکتر علی آبادی جوان و با سابقه کار در حوزه آموزش می باشند که امیدوارم با پشتکار و تجربه ایشان شاهد ارتقاء این دانشکده در حوزه های مختلف علمی باشیم.

همچنین دکتر علی آبادی رییس دانشکده داروسازی نیز ضمن تقدیر از زحمات دکتر شکوهی نیا گفت: با ادامه راه روسای پیشین این دانشکده سعی در تکمیل فعالیت های نیمه تمام آنان دارم.

وی اظهار داشت:در حوزه آموزش که آن را رکن اصلی دانشکده می دانم برنامه هایی از جمله: فعال کردن مشاوره تحصیلی، بین المللی سازی دانشکده بیش از گذشته، برگزاری دوره های آموزش مداوم، ارتقاء مرتبه اعضای هیات علمی، راه اندازی تحصیلات تکمیلی در تمام رشته های داروسازی و جذب هیات علمی در رشته های مورد نیاز را در دستور کار داریم.

دکتر علی آبادی با بیان اینکه در بخش پژوهشی دانشکده داروسازی پیشتاز بوده و در صدد حفظ و بهبود آن هستیم گفت: در این راه افزایش زیرساخت ها و تجهیزات آزمایشگاهی، تقویت مراکز تحقیقاتی مثل علوم دارویی و نانو و سوق دادن دانشکده به سمت دانشکده نسل سوم مورد توجه می باشد.

وی بیان کرد: در حوزه دانشجویی،فرهنگی نیز با تاکید بر برنامه های مذهبی و فرهنگی، برگزاری اردوهای علمی،تفریحی و فرهنگی، برگزاری کارگاههای سلامت روان و سبک زندگی و همچنین مشاوره روان شناسی از برنامه های در دست اقدام است.




۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید