اخبار

دکتر حسین امیری به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور منصوب شد/ تقدیر از دکتر داریوش خزایی

دکتر حسین امیری به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور منصوب شد/ تقدیر از دکتر داریوش خزاییطی ابلاغی از سوی دکتر مرادی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، دکتر حسین امیری به عنوان مدیر شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان کنگاور منصوب گردید.

دکتر امیری متولد سال 1348 در شهرستان کرمانشاه بوده و دوره های پزشکی عمومی و تخصصی داخلی خود را در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذرانیده است .

وی که 20 سال سابقه ی خدمت در سازمان بازرسی استان و عنوان بازرس خبره را داشته ، دارای سوابق مدیریتی همچون معاون سازمان بازرسی استان است.

دکتر امیری در مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی به عنوان رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان کنگاور ، مدیر اداره ی نظارت بر درمان دانشگاه ، مدیر درمان دانشگاه و مدیر مرکز آموزشی ، درمانی امام خمینی (ره) فعالیت نموده است.

پیش از ایشان دکتر داریوش خزایی این مسئولیت را عهده دار بوده که به افتخار بازنشستگی نائل گردید و دکتر مرادی با اهداء لوحی بدین شرح از زحمات وی تقدیر کرد

جناب آقای دکتر داریوش خزایی
خدمت درعرصه ارزشمند سلامت و مراکز دانشگاهی نعمت گرانقدر پروردگار است که به برخی از بندگان خود عطا می فرمایند . امیدوارم خداوند بزرگ توفیق بهره مندی از این بازه زمانی را به بهترین شکل ممکن در جهت رضایت خالق و خرسندی مخلوق به همه ما ارزانی دارد.
بدینوسیله برخود لازم می دانم از تمامی تلاشهای بی شائبه و صادقانه جنابعالی در مدت تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر نموده و امیدوارم همواره موفق ومؤید باشید.

دکتر محمودرضا مرادی

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید