اخبار

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری بخشی از امور تهیه، پخت و توزیع غذای پرسنل و بیماران بیمارستان دکتر معاون صحنه ( نوبت دوم)

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری بخشی از امور تهیه، پخت و توزیع غذای پرسنل و بیماران بیمارستان دکتر معاون صحنه ( نوبت دوم)

بیملرستان دکتر معاون صحنه در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله ای واگذاری بخشی از امور تهیه، پخت و توزیع غذای پرسنل و بیماران خود را با شماره ثبت ۲۰۹۸۰۰۰۲۶۲۰۰۰۰۲۹ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.irانجام خواهد شد

و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز سه شنبه به تاریخ ۲۱/۳/۹۸ می باشد.

۱.مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت ۱۹ روز یکشنبه تاریخ ۲۶/۳/۹۸ می باشد

۲.مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: ساعت ۱۵ روز دوشنبه تاریخ ۱۰/۴/۹۸ می باشد.

۳.زمان بازگشایی پاکت ها : ساعت ۱۳روز سه شنبه ۱۱/۴/۹۸ می بلشد.

۴‌.اطلاعات تماس با دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص اسناد مناقصه: کرمانشاه، صحنه، بلوار امام خمینی، جنب فرمانداری، تلفن : ۰۸۳۴۸۳۲۷۳۷۴ می باشد

۵.سپرده شرکت در مناقصه ۵۰۵۳۴۵۵۰۰ ریال (پانصد و پنج میلیون و سیصد و چهل و پنج هزار و پانصد ریال) بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی بدون قید و شرط و یا واریز نقدی وجه مذکور به حساب شماره ۰۱۰۷۲۹۸۵۰۷۰۰۶ بانک صادرات شعبه ۱۹۸ صحنه بنام بیمارستان دکتر معاون می باشد.

۶.محل تحویل پاکت الف کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، ساختمان مرکزی، طبقه سوم، دبیرخانه محرمانه می باشد.

۷.محل بازگشتیی پیشنهادات واصله در محل کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، ساختمان شماره یک دانشگاه علوم پزشکی، طبقه اول، دفتر مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی می باشد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه

۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید