اخبار

هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان کنگاور تشکیل شد

هیات رئیسه دانشگاه در شهرستان کنگاور تشکیل شد
 
جلسه هیات رئیسه دانشگاه صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه در شهرستان کنگاور تشکیل شد.

  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرماندار این شهرستان در این نشست گفت: حوزه بهداشت و درمان در جامعه بسیار حائز اهمیت است زیرا تمام افراد جامعه با این حوزه سروکار دارند.

 

دکتر خزایی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان بسیار خوب عمل کرد افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های درمان موجب رضایتمندی مردم از این حوزه شد.

 

وی اظهار داشت: آگاه سازی و آموزش در حوزه سلامت از طریق رسانه ها و آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد ، زیرا پیشگیری بسیار بهتر و کم هزینه تر از درمان است.

 

دکتر خزایی با توجه به اینکه شهرستان کنگاور مرکزیت چند شهرستان را داراست و چون در مسیر تردد قرار دارد با حجم بالایی از مراجعین روبروست گفت: این شهرستان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کمبودهای بهداشتی و درمانی خصوصا کمبود پزشک و پرستار در این شهرستان مرتفع گردد.

 

 

ییی

همچنین طی این نشست سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگاور نیز گفت: شبکه نیازمند اعتبار جهت استانداردسازی مراکز تحت پوشش است.

 دکتری امیری افزود: کمبود نیروی انسانی پزشک عمومی در شبکه محسوس است .

 

وی اظهار داشت:ما در بیمارستان ۱۷۳ و در شبکه ٩٧ پست خالی داریم در صورتی که در شبکه کمبود نیرو داریم.

 

دکتر امیری عنوان کرد: کلینیک بیمارستان شهید چمران احتیاج به تعمیرات کلی دارد و محوطه بیمارستان نیز نامناسب است واحتیاج به بهسازی دارد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان کنگاور ظرفیت بالایی دارد گفت: امیدوارم حضور هیات رییسه دانشگاه در رفع مشکلات و چالش های متعدد شهرستان موثر واقع شود.

رسانه جدیدللل

 

 

 

 

 

 
  

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید