اخبار

دکتر مرادی: شهرستان کنگاور از نظر نیروی تخصصی وضعیت مناسبی دارد

دکتر مرادی: شهرستان کنگاور از نظر نیروی تخصصی وضعیت مناسبی دارد
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت شهرستان کنگاور با توجه به اینکه ورودی استان و راه کربلا بوده و از طرفی قطب شرق استان می باشد بر کسی پوشیده نیست گفت: خوشبختانه در این شهرستان از نظر نیروی تخصصی وضعیت مناسبی داریم و دانشگاه در حد مقدورات برای ارتقای شبکه تلاش می کند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر مرادی صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه در نشست هیأت رئیسه دانشگاه در شهرستان کنگاور با اشاره بر اینکه سلامت در کنار امنیت از لازمه های زندگی است و گفت: همه افراد جامعه به هر نحوی با این حوزه در ارتباط هستند.
 
وی طرح تحول نظام سلامت را از نقاط قوت دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در این طرح علاوه بر کاهش پرداختی ها از جیب مردم در حوزه هتلینگ بیمارستانها، توسعه زیر ساخت ها، افزایش تعداد تخت های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 
رئیس دانشگاه عنوان کرد: از چالش های اصلی دانشگاه ارائه خدمات به صورت نقد و دریافتی به شکل نسیه می باشد به نحوی که هم اکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از بیمه ها طلب داریم که اگر این مبلغ به سیستم بهداشت و درمان تزریق می شد بسیاری از مشکلات قابل حل بود.
 
وی افزود: در بحث پرداختی پرسنلی حدود یک سال به پزشکان و چندین ماه به پرسنل بدهکار هستیم که علیرغم وجود این مشکل همکاران با صبوری و سعه صدر به مردم خدمات ارائه می دهند که از یکایک این عزیزان قدردانی می کنم.

 

دکتر مرادی در پایان ضمن تقدیر از زحمات دکتر خزایی رییس پیشین شبکه بهداشت و درمان کنگاور ، از دکتر امیری نیز به سبب تقبل این مسئولیت تشکر کرد.

 
 
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید