اخبار

گزارش تور فناوری بازدید از صنایع مرتبط در شهرک صنعتی فرامان

گزارش تور فناوری بازدید از صنایع مرتبط در شهرک صنعتی فرامان
مدیریت توسعه فناوری دانشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در تاریخ سه شنبه مورخ 18 تیرماه، تور فناوری با حضور 15 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه جهت بازدید از صنایع مرتبط در شهرک صنعتی فرامان را برگزار نمود.

اولین بازدید از شرکت "توسعه صنایع چاپ و بسته بندی کرمانشاه" با نام تجاری "غرب کارتن" صورت گرفت. این کارخانه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰۰ متر مربع با هدف تولید انواع ورق و کارتن های سه لایه و پنج لایه با چاپ چهاررنگ به صورت کارتن آمریکایی، کارتن دایکاتی، سینی چاپدار و بدون چاپ ، سینی بسته بندی های اتوماتیک و غیره در واحد کارتن سازی و تولید انواع جعبه های مقوایی با چاپ افست وچاپ یووی تا پنج رنگ، پوشش ورنی و یووی به همراه عملیات تکمیلی نظیر برش و دایکات، پنجره چسبانی وجعبه چسبانی فعالیت می‌نمود. تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده دراین شرکت ظرفیت تولیدی بالغ بر ۶۰۰۰۰ تن در سال را فراهم آورده است.

33
21

 

بازدید دوم از شرکت "دایراک صنعت درمان" صورت گرفت که در زمینه تولید البسه یکبار مصرف و پکهای جراحی اطاق عمل فعالیت داشت. این شرکت دارای دستگاه استریل و آزمایشگاه اختصاصی صحت استریل در زمینی به مساحت 2000 مترمربع و با زیر بنای 1300 مترمربع در سال 1385 با اخذ مجوز تاسیس و همچنین کسب استاندارد ISO13485 تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی و شان و گان وپکهای جراحی اطاق عمل بود. 23ص

 

آخرین شرکت مورد بازدید، شرکت تولیدی و خدماتی "آریان سرنگ" بود که تولید کننده ی سرنگ های استریل یکبار مصرف جهت مصارف پزشکی در اندازه های 5،3،2 و 10 سی سی که از سال 1375 شروع به فعالیت کرده است.

12

در نهایت اساتید شرکت کننده تور برگزار شده را مفید ارزیابی کرده و درخواست ادامه برگزاری این بازدیدها را داشتند. در حین بازدید از شرکت ها مذاکراتی با هدف انعقاد قراردادهای فعالیت های مشترک اساتید و صنعتگران شکل گرفت که طی پیگیری های آتی نتایج آن اعلام خواهد شد.

۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید