اخبار

کارگاه کنترل کیفیت و تقلبات فرآورده های گوشتی برگزار شد

کارگاه کنترل کیفیت و تقلبات فرآورده های گوشتی برگزار شد

کارگاه کنترل کیفیت و تقلبات در فرآوردهای گوشتی برای کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت های غذا و دارو کلان منطقه آمایشی سوم کشور برگزار شد.

دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این جلسه که در روز سه شنبه یکم مرداد ماه با حضور کارشناسان نظارت بر مواد غذایی معاونت های غذا و دارو کلان منطقه آمایشی سوم کشور برگزار شد گفت:بسیاری از مردم به مصرف فرآورده های گوشتی گرایش دارند. متاسفانه در برخی از محصولات و فرآورده های گوشتی تقلبات و معضلاتی مشاهده می شود که مشکلاتی را برای سلامتی مردم ایجاد می کند و نظام سلامت را درگیر می نماید.

دکتر قباد محمدی افزود: اگر کارشناسان نظارت بر مواد غذایی بتوانند تقلبات این مواد را به خوبی بشناسند و به وظایف خود به طور مطلوب عمل کند قطعاً‌ با کاهش این مشکلات مواجه خواهیم بود.

وی خاطر نشان ساخت: عقیده ما براین است که اگر بتوانیم حتی از مصرف محصولات ناسالم توسط ده نفر جلوگیری کنیم کار بسیار بزرگی انجام داده ایم.

در ادامه جلسه دکتر احسان صادقی رئیس دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص کنترل کیفیت و تقلبات فرآورده های گوشتی در ارائه مطلب پرداخت.

۱ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید