اخبار

برگزاری نخستین مجمع دبیران ستاد تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی کلان مناطق ده گانه آمایشی کشور

برگزاری نخستین مجمع دبیران ستاد تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی کلان مناطق ده گانه آمایشی کشور

 

معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری نخستین مجمع دبیران ستاد تحول و نوآوری آموزش علوم پزشکی کلان مناطق ده گانه آمایشی کشور با حضور رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت و معاونان آموزشی کلان مناطق آمایشی کشور ، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبرداد.

 

پروفسور خزایی اظهار داشت: این مجمع به مدت دو روز متوالی  برگزار شد و طی آن علاوه بر موضوعات مرتبط با اعضای هیات علمی، مشارکت این اعضای هیات علمی در بسته های تحول و مسائل بین المللی سازی دانشگاه بررسی گردید.


وی افزود: در این نشست دکتر محمدرضا صبری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دبیرکلان منطقه۷ آمایشی بنا بر آراء حاضرین، به عنوان رئیس مجمع دبیران کلان مناطق آمایشی و مسئول اصلی هماهنگی برنامه ها انتخاب و مقرر شد جلسات مجمع به صورت فصلی در مناطق آمایشی کشور برگزار شود.

 

دکتر خزایی همچنین از بازدید معاونان آموزشی کلان مناطق آمایشی از مرکز جامع مهارت های بالینی و فن آوری های نوین آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دومین روز این نشست نیز خبرداد. 

 

گفتنی است این مجمع با صدور بیانیه ای در ارتباط با طرح افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی و اِعمال سهمیه‌ها در پذیرش دانشجو به کار خود پایان داد که دکتر خزائی به عنوان دبیر ستاد تحول آموزش کلان‌منطقه۳ آمایشی نیز یکی از امضاء کنندگان این بیانیه بود.


2
44


۱۴ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید