اخبار

امنیت غذایی یکی از مؤلفه های مهم حوزه سلامت است

امنیت غذایی یکی از مؤلفه های مهم حوزه سلامت است

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و  دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: امنیت غذایی یکی از مؤلفه های مهم حوزه سلامت به شمار می رود.

دکتر شهریار مستوفی در جلسه آموزشی حقوق قضایی در بازرسی که در روز یکشنبه دهم شهریور در سالن جلسات معاونت غذا و دارو برگزار شد گفت: تولید زیرزمینی موادغذایی روز به روز بیشتر می شود در حالیکه بسیاری از مردم از روی عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی از این مواد استفاده می  کنند.

وی افزود: هر یک از افراد جامعه باید خود به عنوان یک بازرس عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مراکز ذیربط اطلاع دهند. داشتن اطلاعات صحیح بسیار مهم است و وظیفه ما به عنوان متولیان سلامت در درجه اول آموزش و فرهنگ سازی عمومی است.

در ادامه جلال عزتی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به عنوان مدرس این جلسه آموزشی گفت: اطلاع از قوانین و مقررات و اصطلاحات مختلفی که در حوزه قضایی رواج دارد می تواند به انجام یک بازرسی قانونی کمک کند.

وی در ادامه عنوان کرد: هر کالایی که تشریفات گمرکی  را نگذراند یک کالای قاچاق محسوب. حال  این کالا می تواند یک کالای ممنوع باشد یا یک کالای مجاز مشروط و یا می تواند یک کالای مجاز باشد.

 

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید