اخبار

آمار بهبودی بیماران در بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بهترین های کشور برابری می کند

آمار بهبودی بیماران در بخش سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بهترین های کشور برابری می کند
سوختگی های 50 تا59 درصد‘ 82 درصد بهبودی و 60 تا 70 درصد نیز تا حدود 43 درصد بهبودی داشته اند .
آمار بهبودی بیماران در بخش سوختگی م . آ . د . امام خمینی (ره) با بهترین های کشور برابری می کند
 
بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) به عنوان تنها بخش سوختگی استان کرمانشاه خدمات ارزنده ای به مردم شهرستانهای استان و حتی در بسیاری از موارد استانهای همجوار ارائه می نماید .
در یک بررسی سه ماهه که در سال 1389 در این بخش صورت پذیرفت مشخص گردید که آمار بهبودی ‘ بخصوص بیماران با درصد سوختگی بالا با بهترینهای کشور برابری می نماید . این بررسی نشان داد که 82% بیماران سوختگی بستری در این بخش سوختگی با وسعت بالای 20% داشته اند که  بیماران با 50 درصد سوختگی ‘ تقریبا" صد در صد بهبود یافته و ترخیص شده اند .
براساس این گزارش سوختگی های 50 تا59 درصد‘ 82 درصد بهبودی و 60 تا 70 درصد نیز تا حدود 43 درصد بهبودی داشته اند .
نکته قابل توجه اینکه 18 درصد از کل بیماران این بخش کودک بودند که با وجود درصدهای سوختگی بالای 60 درصد با 96 درصد بهبودی به آغوش خانواده بازگشته بودند .
 لازم به ذکر است که 81 درصد بیماران مربوط به استان کرمانشاه و 19 درصد مربوط به استانهای مجاور ( ایلام ‘ کردستان ‘ لرستان‘...) بود . همچنین بررسی نشان داد که در استان کرمانشاه بیشترین بیماران مربوط به شهر کرمانشاه با 37 درصد و پس از آن اسلام آباد با 10 درصد سوختگی بود و در بین استان های مجاور نیز استان لرستان با 13 درصد سوختگی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده بود .
۱۹ مهر ۱۳۸۹ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید