اخبار

جشنی به فراخور خود ، برای مولایی بس بزرگ

جشنی به فراخور خود ، برای مولایی بس بزرگ
خادم امام رضا :استثنائاتی در زیارت ایشان از جمله ضمانت برای زیارت کننده است که فقط در زیارت امام علی بن موسی الرضا وجود دارد .

 

 

در شب میلاد سراسر نور هشتمین کوکب درخشان آسمان امامت با حضورجمع کثیری از دانشجویان و کارکنان ، جشن میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) در سالن اجتماعات زنده یاد نوروز نژاد بیمارستان امام رضا (ع) که با عطر ناب حرم رضوی ، تحفه خادمان شمس الشموس عطر افشانی شده بود برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدای این جشن  در خصوص مقام و منزلت آن امام رئوف سخنرانی کرد .   
بخش بعدی مراسم سخنرانی حاج آقا سلیمانی خادم حرم مطهر امام رضا (ع) بود که پس از طی مسیر طولانی همراه با تحفه هایی بمنظور شرکت در این جشن از طرف بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعزام شده بود .
با توجه به اهمیت یادگیری مسائل و احکام  اسلام در جمع دانشجویان علوم پزشکی به مسئله سقط جنین اشاره کرد و گفت : این عمل دیه دارد و دیه آن نیز بر ذمه عامل آن است لذا شما دانشجویان رشته های مختلف پزشکی به عنوان طلایه داران سلامت جامعه را به تلاش برای جلوگیری از این عمل ناپسند دعوت می کنم . 
 خادم حرم رضوی  در خصوص ثواب زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت : استثنائاتی در زیارت ایشان هست  از جمله ضمانت برای زیارت کننده است که فقط در زیارت امام علی بن موسی الرضا وجود دارد .
وی سپس از   خاطرات و معجزات شفا بخش امام رضا (ع) در زمان حضور خود بعنوان خادم حرم سخنرانی کرد که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت .
سپس حاج آقا حسینی دیگر خادم حرم رضوی به مدیحه سرایی پرداخت که با صدای دلنشین خود معنویت خاصی به مراسم بخشید . اجرای نمایش طنز، پخش کلیپ و اجرای مسابقه حضوری و اهدای جوایز به مناسبت دهه کرامت  از بخش های بعدی این جشن بود.
۲۷ مهر ۱۳۸۹ ۰۹:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید