اخبار

مراسم روز جهانی غذا در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی

مراسم روز جهانی غذا در دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی

food
Food

 

food
Food
Food

food

 
food
food

food

 

food
food
food

 

Food

دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی با همکاری انجمن علمی  دانشجویی "فودیسم " به مناسبت روز جهانی غذا  مراسمی را در روز 29 مهرماه با حضور مدیران ،اساتید،کارکنان  و دانشجویان دانشکده ، برگزار نمودند.

در ابتدای این مراسم پرفسوراحسان صادقی، ریاست محترم دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی،به بیان اهمیت غذای سالم برای کل افراد جامعه و این موضوع که تغذیه جزو نیازهای اصلی می باشد پرداختند و خطاب به دانشجویان شرکت کننده یادآور شدند: شما به عنوان مهمان در این دانشکده حضور دارید و این وظیفه ی شماست که با انجام پروژه های تحقیقاتی و علمی در راستای سلامت افراد جامعه در آینده اثری ماندگار از خود برجای بگذارید.

هم چنین دکتر مولودی و دکتر نجاتیان از اساتید و عضو هیئت علمی دانشکده ،آقای مهدی رضوی و خانم رویا بهرامی از دانشجویان مقطع  فوق لیسانس رشته ی تغذیه در ادامه به معرفی بیماری های کبدی، مایکو توکسین ها و نحوه ی آماده سازی و ارائه غذای سالم، محصولات تراریخته و نحوه ی تولید ایمنی محصولات تراریخته پرداختند.

پنل های تخصصی مرتبط با شعار روز جهانی غذا،سرو میان وعده سالم  با حمایت مالی شرکت فرآورده های لبنی دامداران و کافه رستوران آدم برفی ،مشاوره عمومی تغذیه سالم و برگزاری مسابقات علمی وبازی های فکری ویژه دانشجویان نیز از دیگر برنامه های انجام شده بود.

  

 

 

 

۳۰ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید