اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه صبح امروز دوشنبه چهارم آذرماه باحضور معاون محترم بهداشتی دانشگاه، فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین محلی این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه معاون بهداشتی دانشگاه ضمن قدردانی از خدمات صورت گرفته در برگزاری طرح کشوری غربالگری فشارخون و مراسم اربعین، اقدامات صورت گرفته در استان من جمله شهرستان صحنه در سطح کشور را افتخاری بزرگ، مطلوب و درخور تقدیر دانست .

دکتر شکیبا ضمن تشکر از زحمات دکتر مهری و قدردانی از خدمات ارزنده وی با بیان اینکه هیچ مدیری نمی تواند بدون مجموعه خوب موفق شود، همدلی و همیاری کارکنان شبکه را عامل مهمی در پیشرفت و ارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان صحنه عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاشهای دکتر رحیمی در زلزله سرپل ذهاب، زحمات و تلاش های وی را در دوران تصدی ریاست بیمارستان سرپل ذهاب و نیز بازسازی بیمارستان تخریب شده، مطلوب و شایسته تقدیر دانست.

در ادامه فرماندار شهرستان صحنه گفت:هر مدیری بالاخره باید روزی  سکان را به دست دیگری بسپارد اما مدیری توانمند است که بعداز وی خدماتش در ذهن مردم یادگار بماند که خوشبختانه دکتر مهری موفق شد با انجام خدمات شایسته در بحث بهداشت و درمان هم مردم و هم پرسنل را راضی نگهدارد.

علیرضا حیدری همچنین تعامل دکتر حسین رحیمی مدیر کنونی این شبکه با فرمانداری شهرستان را مثبت ارزیابی نموده و ابراز امیدواری کرد با حضور وی بحث سلامت در شهرستان به صورت پررنگ تر ادامه یابد.

همچنین دکتر احسان مهری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان از همکاری و همدلی کلیه کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکر و برای دکتر حسین رحیمی آرزوی موفقیت کرد.

درپایان دکتر رحیمی درخصوص اقدامات درحال پیگیری و برنامه های در دست  اقدام خود از جمله پیگیری ساخت خوابگاه پزشکان، مرکز جامع سلامت کندوله، خریداری تجهیزات مانند دستگاه آندوسکوپ و کولونوسکوپ، سی تی اسکن و دستگاه رادیولوژی پرتابل، خریداری آمبولانس،  ساخت بخش اداری بیمارستان و... توضیحاتی را ارائه داد. 

گفتنی است در پایان این آیین  با اهداء لوح تقدیر به دکتر احسان مهری، از زحمات و تلاش های بی شائبه و صادقانه ایشان در طی دوران تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه تقدیر و ابلاغ مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه به دکتر حسین رحیمی تقدیم گردید.

۴ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید