اخبار

امسال چندین پروژه عمرانی و آموزشی بیمارستان امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده است

امسال چندین پروژه عمرانی و آموزشی بیمارستان امام خمینی (ره) به بهره برداری رسیده است
 
مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) گفت: چندین پروژه عمرانی و آموزشی در بیمارستان امام خمینی (ره) طی سال جاری به بهره برداری رسیده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکترجواد امینی سامان با اعلام این خبر اظهار داشت: پروژه ی آشپزخانه ی این مرکز که فروردین ماه امسال آغاز  شده بود با پیگیری های انجام شده در ماه جاری به بهره برداری رسید.
 
وی افزود:کلاس های آموزشی گوش ، حلق وبینی و بخش عفونی و همچنین نمازخانه ی مرکز از دیگر طرح هایی است که امسال در بیمارستان امام خمینی (ره) راه اندازی شده است.
 
به گفته وی احداث اورژانس جدید بیمارستان با توجه به اهمیتی که دارد از طرح های در اولویت این مرکز می باشد .
 
دکتر امینی سامان اضافه کرد: با بررسی های به عمل آمده توسط مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و معاونت درمان، درحال حاضر نقشه این طرح آماده شده و مورد تایید معاونت درمان قرارگرفته است و درصورت تایید دفترفنی ، به مرحله مناقصه می رسد.
 
وی همچنین از احداث خوابگاه جهت رزیدنتهای خانم نیز خبر داد و گفت: این پروژه به مرحله تایید نقشه رسیده است که پس از تایید ، مناقصه ی آن برگزار خواهد شد.
 
دکتر امین سامان گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) تنها مرکز دولتی اعمال جراحی دربخش چشم و گوش ، حلق وبینی میباشد و از نظر  تعداد اعمال جراحی انجام شده در این بخش ها تفاوت خاصی وجود ندارد و حتی در بخش گوش ، حلق وبینی شاهد افزایش جراحی ها هستیم .
 
وی افزود: به دلیل انتقال بخش سوختگی به بیمارستان امام رضا(ع) ، اعمال جراحی این بخش در این مرکز انجام نمیشود و این امر تاحدودی موجب کاهش آمار اعمال جراحی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) شده است . همچنین کاهش برخی اعمال جراحی عمومی به دلیل کنسل کردن این عملها توسط برخی از همکاران جراح که مسئولیت دارند میباشد.
۲۲ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید