اخبار

والدین بهترین الگوهای رفتاری دانشجویان هستند

والدین بهترین الگوهای رفتاری دانشجویان هستند
نخستین همایش والدین دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
این مراسم برای اولین بار اداره مشاوره معاونت دانشجویی فرهنگی با همکاری اداره امور فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  جهت آشنایی خانواده دانشجویان با یکدیگر و با محیط و مسئولین دانشگاه در سالن اجتماعات نوروز نژاد بیمارستان امام رضا(ع) برگزارشد.
دکتر نوری زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این همایش گفت : ورود دانشجویان باعث پویایی وتکاپوی بیشتر دانشگاه می شود.و تمامی امکانات این دانشگاه جهت ارتقاء سطح علمی فرزندان شما به کار گرفته شده است .
وی در بخش دیگری ازسخنان خود به فرازهایی ازخطبه31 نهج البلاغه در خصوص توصیه امام علی (ع)به امام حسن،در مورد ارتباط با خدا اشاره کرد و گفت :بهترین کسانی که می تواند الگوهای  رفتاری مناسب را به دانشجویان معرفی کنند، والدین آنها هستند.
دکتر اختری معاون دانشجویی فرهنگی سخنران بعدی بود که به اهمیت ارتباط خانواده ودانشجویان با مسئولین دانشگاه اشاره کرد وگفت: بسیاری از مشکلاتی که برای دانشجویان در حاشیه درس خواندن پیش می آید تنها با پیگیری خانواده­ها حل می­شود .وی در بخش دیگر صحبت­های خود به معرفی امکانات دانشگاه از جمله حضور اساتید مشاور ،اداره مشاوره و هسته پیشرفت تحصیلی ، برنامه های فرهنگی و ورزشی پرداخت وتیپ یک شدن دانشگاه وقرار­گرفتن به عنوان قطب درمان استان­های مجاور را از دیگر دستاوردهای دانشگاه برشمرد   .
دکتر بابک غلامین رئیس دانشکده داروسازی نیز طی سخنانی  مقررات آموزشی دانشگاه  را به حاضرین یاد آوری کرد.
میهمان ویژه این همایش دکتر بهمنی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی تهران بود که در خصوص ضرورت استمرار ارتباط والدین با فرزندان در طی دوران دانشجویی ،نقش والدین در آموزش رفتار مناسب در فضای دانشگاهی، فرازونشیب­های ازدواج­­ دانشجویی و مروری برآسیب های اجتمایی دوران دانشجویی صحبت کرد که مورد اتوجه  والدین دانشجویان قرار گرفت.
1 5
2 3
۱۸ آبان ۱۳۸۹ ۱۱:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید