اخبار

تجهیز پزشکان و برخی بخش های بیمارستانی به وسایل دفاعی

تجهیز پزشکان و برخی بخش های بیمارستانی به وسایل دفاعی
ثبت‌نام و تحویل تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه اشک‌آور و شوکر الکتریکی به متقاضیان عضو سازمان نظام پزشکی آغاز شد.
معاون درمان وزارت بهداشت :
وزارت بهداشت با تجهیز پزشکان و برخی بخش های بیمارستانی به وسایل دفاعی موافق است

وزارت بهداشت با تجهیز پزشکان به این وسایل موافق است، اما باید سطح ‌بندی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و این وسایل در اختیار پزشکان با مشاغل پرخطر قرار گیرد.

به گزارش وب­دا دکتر حسن امامی رضوی، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این مطلب، گفت: علاوه بر پزشکان، تمهیدات لازم در دست انجام است تا وسایل دفاع شخصی به صورت اداری در اختیار برخی بخش‌های بیمارستانی مثل اورژانس ها و آی سی یو ها قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ابزار دفاع شخصی در بیمارستان‌ها نباید در اختیار افراد باشد بلکه باید در اختیار بخش ها و استیشن پرستاری قرار گیرد.
گفتنی است در پی سوء قصد به جان پزشکان و کادر پرستاری طی چند هفته اخیر و کشته شدن دو متخصص در اثر این سوء قصدها، معاون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی کشور از ثبت‌نام و تحویل تجهیزات دفاع شخصی شامل افشانه اشک‌آور و شوکر الکتریکی از روز شنبه 22 آبان ماه به متقاضیان عضو سازمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: طبق توافق حاصل شده با نیروی انتظامی، کلیه اعضای سازمان نظام پزشکی کشور که متقاضی دریافت تجهیزات دفاع شخصی هستند پس از تایید صلاحیت آنان در خصوص سلامت روانی و عدم اعتیاد و سوءپیشینه کیفری و انتظامی توسط سازمان نظام پزشکی، این تجهیزات را دریافت می‌کنند.
۳۰ آبان ۱۳۸۹ ۰۸:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید