اخبار

معاونان جدید درمان و بهداشتی کار خود را آغاز کردند.

معاونان جدید درمان و بهداشتی کار خود را آغاز کردند.
دکتر غلامرضا محسنی و دکتر بهروز حمزه به ترتیب به عنوان معاونان درمان و بهداشتی دانشگاه معرفی شدند.

مراسم تودیع دکتر شهاب معینی مستوفی و معرفی دکتر بهروز حمزه به عنوان معاونت امور بهداشتی دانشگاه صبح روز سه شنبه 12 بهمن ماه در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید.

در این نشست که جمع کثیری از مدیران دانشگاهی  و کارکنان معاونت امور بهداشتی حضور داشتند دکتر نیکبخت بار دیگر با تاکید بر شعار پیشگیری مقدم بر درمان خود را مدیری دارای نگرش بهداشت دانسته و اذعان داشت که همه ما باید این دیدگاه را در جامعه گسترش دهیم و بکوشیم تا مردم هم پیش از بروز بیماری به جنبه های گوناگون بهداشت و پیشگیری توجه نمایند.

سرپرست دانشگاه همچنین با اعلام حمایت خود از این حوزه بر همکاری و حساس سازی بین بخشی و جلب مشارکت سازمانها و خود مردم برای گسترش فرهنگ بهداشت و پیشگیری تاکید کرد.

همچنین در مراسم جداگانه ای که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا گردید ضمن تقدیر از زحمات دکتر تورج احمدی جویباری ، دکتر غلامرضا محسنی به عنوان معاون درمان دانشگاه معرفی گردید.

سرپرست دانشگاه در این نشست با عنوان اینکه عدالت در ارائه خدمات درمانی بسیار مهم است کار در این معاونت را بسیار سخت و دارای اجر معنوی توصیف کرده و از کلیه رده های خدمت در بیمارستانها خواست تا با تمام توان در جهت رسیدگی به بیماران بکوشند.

دکتر نیکبخت رعایت حقوق مردم را مهم دانسته و عنوان کرد که با متخلفین و کسانی که این حقوق را زیرژا می گذارند به شد برخورد خواهد شد.

دکتر نیکبخت همچنین کارکنان دانشگاه را افرادی دارای انگیزه دانست و بر توجه به امور رفاهی ، فرهنگی و ورزشی آنان تاکید کرد. 

در پایان هردو مراسم نیز از معاونان پیشین با اهدای لوح و هدیه قدردانی به عمل آمد.

۱۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید