اخبار

دکتر نیکبخت : انقلاب اسلامی با هیچ یک از انقلاب های دیگر قابل مقایسه نبود.

دکتر نیکبخت : انقلاب اسلامی با هیچ یک از انقلاب های دیگر قابل مقایسه نبود.
جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه برپا شد.

جشن بزرگ انقلاب در دانشگاه برپا شد.

صبح روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه جمع کثیری از مدیران ، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه در سالن اجتماعات شهید نوروزنژاد بیمارستان امام رضا (ع) گرد هم آمدند تا آغاز سی و سومین سالگرد انقلاب را جشن بگیرند.

در این نشست سرپرست دانشگاه به واکاوی چرایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با ذکر تقسیم بندی انقلاب ها توسط صاحبنظران ، این انقلاب را فراتر از این دسته بندی ها که عموما منشا نیاز مادی دارند ، دانست و انقلاب مردم ایران را جهشی جهت احیای اسلام عنوان کرد.

دکتر محمدرضا نیکبخت همچنین با یاد کردن از امام راحل (ره) رهبری مدبرانه ایشان را عامل پیروزی بر رژیم شاهنشاهی دانست ، رژیمی که به طور آشکار به اسلام ستیزی پرداخته ، خشم مردم را برانگیخت.

در این نشست همچنین معاونت ، اساتید ، مبلغان و امور دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های سراسر کشور به بحثی درخصوص دشمن شناسی و راهکارهای حضرت امام (ره) برای مقابله با آنان پرداخت و تاکید کرد که راه صحیح مقابله با دشمنان آن است که راه و عملکرد خود را خلاف آنچه دشمنان خواسته و آرزو می کنند انتخاب کنیم.

حجه الاسلام و المسلمین مستشاری همجنین به همگان یادآوری کرد که باید راه را گم نکنیم  چون همه در معرض انحراف از خط اصیل انقلاب هستند که باید خود را از این ورطه دور نگاهداریم.

دیگر سخنران این نشست حجه الاسلام و المسلمین اسدی هم سلولی مقام معظم رهبری در سالهای مبارزه بود که به ذکر خاطراتی از مبارزات ایشان و تلاش هایشان در به ثمر رسیدن انقلاب پرداخت.

این نشست با برنامه های متنوعی همراه بود.

۲۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید