اخبار

کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد از فردا توزیع می شود.

کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد از فردا توزیع می شود.
توزیع کارت ورود به جلسه 951 هزار و 813 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز دوشنبه 25 بهمن ماه آغاز می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه 951 هزار و 813 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از روز دوشنبه 25 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبر گزاری ایلنا ، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ، با اشاره به آغاز توزیع کارت اینترنتی آزمون کارشناسی ارشد از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ،‌ گفت: داوطلبان باید بر اساس اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

حسین توکلی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای 28،27 و 29 بهمن ماه در40 شهرستان مختلف کشور و در 142کد رشته امتحانی با رقابت871 هزار و 806 داوطلب، اظهارکرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون اینترنتی و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 67 کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز هستند، مجدداً ‌باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش درباره نحوه رفع نقص کارت آزمون، تصریح کرد: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1،2، 4، 5، 6، 11، 12، 13، 14 و 16 کارت شرکت در آزمون وجود دارد، داوطلبان باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور تا 29 بهمن ماه فقط به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین در صورتی که بندهای جنس، معلولیت و زبان خارجی نیاز به اصلاح دارد و همچنین داوطلبانی که به هر نحو موفق به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه خود نمی‌شوند، باید از روز دوشنبه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه معدل مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان، بر اساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت‌نام اینترنتی ارائه شده، درج شده ‌است، اظهارکرد: بنابراین داوطلبان باید معدل مندرج در کارت آزمون را بررسی و چنانچه داوطلبی در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور موفق نشده است که معدل واقعی خود را بنا به دلایلی در فرم‌های اینترنتی ثبت‌نام ثبت کنند، می‌توانند در این مرحله با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در غیراینصورت ضمن لغو قبولی آن دسته از داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار بگیرند، مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی شود

۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ۱۳:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید