اخبار

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وقایع 25 بهمن را محکوم کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وقایع 25 بهمن را محکوم کرد.
این بیانیه تجمع آرا و اجتماع افکار لشکریان مخلص مقام عظمای ولایت و رهبری معظم انقلاب است در محکومیت حوادث اخیر و تقاضای محاکمه عاملان فتنه در ملا عام. ان شا الله

25 بهمن ماه در سایه اعمال سران فتنه ، منافقان امروزی و کسانی که عمل و کردار و رفتار و گفتارشان تفسیر احکام دیکته شده آمریکا و صهیونیست است بازهم تبدیل به جریان بدلی و انحرافی شد در اختیار اهداف شوم آمریکا و صهیونیست.

جریانی که بازهم مرزهای عقلانیت و انسانیت را نشانه رفتند و باردیگر بخت شوم خویش را در ایجاد زمینه و موقعیت ظهور شیطان و شیطنت در این مملکت اسلامی بیازمایند، آزمودنی که با مشت محکم غیرت و همت و اراده آهنین مردم ولایتمدار مواجه شد.

در این میان جمعی مجهول الحال بازهم به طرفداری از سران فتنه دست به ضرب و شتم مردم غیرتمند ، مومن و انقلابی زدند و موجب شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله گردیدند و در این میان گلی خونرنگ به بوستان شهدای انقلاب اسلامی هدیه شد و خونی سرخ به تبعیت از شهدای عزیز این مرزوبوم برای آبیاری درخت تناور انقلاب اسلامی ایران هدیه شد.

بیانیه امروز ما اثبات بیداری جامعه دانشگاهی خاصه دانشجویان و اساتیدی است که در این جریان نحس ، عزت نفسشان مورد تعرض قرار گرفته است. این بیانیه تجمع آرا و اجتماع افکار لشکریان مخلص مقام عظمای ولایت و رهبری معظم انقلاب است و در محکومیت حوادث اخیر و تقاضای محاکمه عاملان فتنه در ملا عام. ان شا الله

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید