اخبار

اجرای پروژه شبکه LAN در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و ساختمان معاونت غذا و دارو

اجرای پروژه شبکه LAN  در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و ساختمان معاونت غذا و دارو
در راستای توسعه و گسترش IT در سطح دانشگاه در کمتر از دو ماه شبکه lan در محل بیمارستان دکترمحمد کرمانشاهی و همچنین معاونت غذا و دارو راه اندازی گردید.
در راستای توسعه و گسترش IT در سطح دانشگاه کارشناسان اداره آمارو فناوری اطلاعات با حضور مستمر و  تلاشهای بی وقفه در کمتر از دو ماه موفق به راه اندازی شبکه lan  در محل بیمارستان دکترمحمد کرمانشاهی و همچنین معاونت غذا و دارو گردیدند .
 شروع این پروژه با نیاز سنجی و امکان سنجی های لازم در طی برگزاری جلسات متعدد در محل اداره آمار و فناوری اطلاعات و همچنین محل اجرا بوده و پس از برآورد تجهیزات طرح و پلان اجرا و  انجام امور مربوط به انتخاب پیمانکار وارد فاز اجرای فنی گردید .
 استفاده ار تجهیزات اکتیو و پسیو با سرعت بالا (1000 mbps) و همچنین انجام تنظیمات و config  سوییچ ها جهت استقرار امنیت و کارایی مناسب و اجرای طرح در ساختاری بسیار شکیل و قابل توسعه از بارز ترین شاخصه های این شبکه ها میباشد .
 این پروژه با طرحی مبتنی بر مهندسی شبکه و تجهیزاتی با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا طراحی نظارت و اجرا گردید و پس از تست های لازم هم اکنون آماده بهر برداری می باشد .
۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید