اخبار

معاون اول رییس جمهور : سال 1390، سال شکوفایی خدمات دولت احمدی نژاد است،

معاون اول رییس جمهور : سال 1390، سال شکوفایی خدمات دولت احمدی نژاد است،
دکتر محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی با بیان مطلب فوق، گفت: کارهای بزرگی انجام خواهیم داد که به واسطه آن دیگر فقیری در کشور نخواهد بود.

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: سال 1390، سال شکوفایی خدمات دولت احمدی نژاد است، چرا که در این سال با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها  به سمتی حرکت می کنیم که اقتصاد مملکت سامان داده می شود و فقر ریشه کن خواهد شد.

 دکتر محمدرضا رحیمی در مراسم افتتاح بیمارستان دکتر محمدکرمانشاهی با بیان مطلب فوق، گفت: کارهای بزرگی انجام خواهیم داد که  به واسطه آن دیگر فقیری در کشور نخواهد بود.

وی توضیح داد: هر سال رقم مناسبی تحت عنوان یارانه های نقدی  به هر ایرانی داده می شود و 5/1 میلیون تومان هم وام قرض الحسنه در کارتی به نام میزان به مردم داده می شود.

وی گفت: در دولت احمدی نژاد همه ایرانیان واجد شرایط صاحب مسکن می شوند و سال آینده مسکن دار شدن مردم در بعضی شهرها جشن گرفته خواهد شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: الگویی به جهانیان ارائه خواهیم داد که بدانند اسلام دینی است که زندگی آبرومند را برای بشریت به ارمغان می آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه پیشانی غرب کشور است، گفت: کرمانشاه شهر بسیار زیبایی بود که به واسطه جنگ تحمیلی صدمات فراوانی دید و وضعیت جغرافیایی استان به هم ریخت.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تصریح کرد: کرمانشاه آسیبهای بسیاری دیده است و دولت باید هرچقدر که بتواند به آن خدمت کند.

رحیمی افزود: باید تلاش کنیم همه نارسایی ها را در کشور و استان کرمانشاه جبران کنیم.

وی در ادامه  با قدردانی از وزیر مسکن و وزیر بهداشت یادآور شد: توفیقات بزرگی به واسطه سعی و تلاش این وزرا در کشور ایجاد شده که  احداث مسکن مهر و تولید 95 درصد داروهای مورد نیاز کشوردر داخل از توفیقاتی است که ما آن را به عنوان الگو به کشورهای دیگر معرفی می کنیم.

۱۹ فروردین ۱۳۹۰ ۱۰:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید