اخبار

تقدیر روسای دانشگاه ها از مردم

رؤسای دانشگاهها و جمعی از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات قدردانی کردند.
بیانیه رؤسای دانشگاهها وجمعی از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور درخصوص دهمین انتخابات ریاست جمهوری

رؤسای دانشگاهها و جمعی از اساتید دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بیانیه آمده است: « ملت آزاده، شریف و سربلند و حماسه آفرین ایران، همکاران محترم، اساتید، اعضاء هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و تشکلهای اسلامی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، سلام و درود  خدا بر شما باد که در یوم‌ا... 22 خرداد 88 دل به خدا سپردید و با مشارکت حماسی، با شکوه و میلیونی خویش با حضوری بی‌سابقه و 85 درصدی رکوردی جدید در مشارکت مردمی را به ثبت رسانده. جهانیان را مبهوت اراده شکست ناپذیر خویش ساخته و نام ایران و ایرانی را باردیگر در جهان پرآوازه ساختید».

در ادامه این بیانیه آمده است:«حضور مقتدرانه و گسترده شما در صحنه انتخابات که عرصه‌ای برای تجلی مردم‌سالاری دینی و انتخاب گفتمان عدالت طلبی است، این پیام روشن را در گوش جهانیان فریاد کرد که شما تربیت یافته مکتب اسلام و قرآنید و هرگز از راه و منش حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سر بر نمی‌تابید. ترجمان روشن حضور آگاهانه و انقلابی شما در صحنه انتخابات این بود که شما در صراط مستقیم پاسداری از اسلام و انقلاب و اجرای عدالت تا آخرین نفر و آخرین نفس، استوار و ثابت قدم ایستاده‌اید و با توکل بر خدا و توسل به ساحت مقدس معصومین علیهم السلام عزم خود را جزم کرده‌اید تا پرچم پر افتخار اسلام را بر چگاد گیتی به اهتزاز درآورید».

در این بیانیه آمده است: «شکرانه این پیروزی بزرگ که پیروزی همه ملت است، به دور ریختن کینه‌ها و کدورتها و دست یاری دادن به رییس جمهور محترم منتخب مردم برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و سربلند است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تنها در این صورت است که عنایات الهی شامل حال این ملت خواهد شد و حلاوت و پیروزی در کام مردم شیرین».

در ادامه این بیانیه آمده است:« امروز وظیفه همه ماست که به پیروی از معظم له قدرشناس این پیروزی بزرگ باشیم و در آستانه دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته است، بیش از پیش برای تحقق گفتمان منتخب ملت، یعنی گفتمان عدالت طلبی در صحنه‌های حضور هوشیارانه حاضر بوده و بکوشیم».

 

 متن بیانیه بدین شرح است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الذین قالوا ربنا ا... ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

اقتدار و عزتی که شما با آرامش و متانت و کمال خود در تاریخ کشور به ثبت رساندید و اراده‌ی خلل ناپذیری که در میان آتشبار جنگ روانی دشمنان، با حضور این عرصه تعیین کننده نشان دادید، از چنان اهمیتی برخوردار است که با هیچ بیان معمولی و متعارفی نمی‌توان آن را توصیف کرد.

پیام مقام عظم رهبری به مناسبت حماسه‌ی پرشور 22 خرداد 1388

.

ملت آزاده، شریف و سربلند و حماسه آفرین ایران

همکاران محترم، اساتید، اعضاء هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و تشکلهای اسلامی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

سلام و درود  خدا بر شما باد که در یوم‌ا... 22 خرداد 88 دل به خدا سپردید و با مشارکت حماسی، با شکوه و میلیونی خویش با حضوری بی‌سابقه و 85 درصدی رکوردی جدید در مشارکت مردمی را به ثبت رسانده، جهانیان را مبهوت اراده شکست ناپذیر خویش ساخته و نام ایران و ایرانی را باردیگر در جهان پرآوازه ساختید. حضور مقتدرانه و گسترده شما در صحنه انتخابات که عرصه‌ای برای تجلی مردمسالاری دینی و انتخاب گفتمان عدالت طلبی است، این پیام روشن را در گوش جهانیان فریاد کرد که شما تربیت یافته مکتب اسلام و قرآنید و هرگز از راه و منش حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سر بر نمی‌تابید. ترجمان روشن حضور آگاهانه و انقلابی شما در صحنه انتخابات این بود که شما در صراط مستقیم پاسداری از اسلام و انقلاب و اجرای عدالت تا آخرین نفر و آخرین نفس استوار و ثابت قدم ایستاده‌اید و با توکل بر خدا و توسل به ساحت مقدس معصومین علیهم السلام عزم خود را جزم کرده‌اید تا پرچم پر افتخار اسلام را بر چگاد گیتی به اهتزاز درآورید.

آفرین بر شما باد که با چنگ زدن به «عروه الوثقی» ی وحدت کلمه، شجره طیبه انقلاب اسلامی را پربارتر نمودید و با به نمایش گذاشتن رشد و بلوغ سیاسی خویش، بدخواهان و فتنه‌گران را در مقابل عزم پولادین خویش به زانو درآورده و نقشه‌های دشمنان قسم خورده میهن اسلامی را با حضور آگاهانه خویش در صحنه انتخابات، نقش برآب ساختید.

شکرانه این پیروزی بزرگ که پیروزی همه ملت است، به دور ریختن کینه‌ها و کدورتها و دست یاری دادن به رییس جمهور محترم منتخب مردم برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و سربلند است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تنها در این صورت است که عنایات الهی شامل حال این ملت خواهد شد و حلاوت و پیروزی در کام مردم شیرین.

امروز وظیفه همه ماست که به پیروی از معظم له قدرشناس این پیروزی بزرگ باشیم و در آستانه دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته است، بیش از پیش برای تحقق گفتمان منتخب ملت، یعنی گفتمان عدالت طلبی در صحنه‌های حضور هوشیارانه حاضر بوده، بکوشیم.

با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرای مرضیه، حورای انسیه، اولین مدافع ولایت علوی سلام‌الله علیها، به سهم خود از ملت شهیدپرور، آرمانخواه و سربلند ایران، اساتید، کارکنان، دانشجویان و تشکلهای دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور که در خلق این اثر بدیع، تلاش و سعی وافر داشته‌اند  تشکر می‌نماییم، حلاوت و پیروزی گوارای وجودتان باد، و دست یاری خدا همواره مددکارتان.

.

                                                                                والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

۲۵ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید