اخبار

صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی، به دانشگاهها تفویض شد

صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی و تاییدیه تحصیلی کلیه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی را به مدت 2 سال به دانشگاهها تفویض کرد.
از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛

صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی، به دانشگاهها تفویض شد

 پیرو سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیارات اجرایی به دانشگاههای علوم پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی و تاییدیه تحصیلی کلیه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی را به مدت 2 سال به دانشگاهها تفویض کرد.

 در ابلاغ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رؤسای دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، دانشگاه بقیه‌ا... (عج)، دانشگاه شاهد و دانشگاه آزاد اسلامی، مسولیت حسن اجرای دستورالعمل‌های صدور مجوز تحویل مدارک تحصیلی و تاییدیه تحصیلی به عهده رؤسای دانشگاههای مذکور گذاشته شده و تمدید مدت آن منوط به ارزیابی مجدد عنوان شده است.

گفتنی است پس از تفویض اختیار در راستای سیاست تمرکززدایی و تفویض اختیارات اجرایی به دانشگاهها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و آیین‌نامه‌های آموزشی و همچنین تسهیل انجام امور دانش‌آموختگان، در زمینه صدور تاییدیه تحصیلی و مجوز تحویل مدارک تحصیلی دانش‌آموختگان بدون تعهدات خاص و دارای تعهدات خاص این تفویض اختیار به دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، دانشگاه بقیه‌ا... (عح)، دانشگاه شاهد و دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است.

 

۳۰ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید