اخبار

ثبت دوجمعه حماسی در تاریخ ایران توسط مردم و رهبری

انشاالله با آگاهی ملت سرافراز ایران اسلامی و تحت رهبری ولایت فقیه از این آزمون نیز با افتخار خواهیم گذشت

دو جمعه تاریخی در خردادماه 88 در تاریخ کشورمان توسط مردم و رهبری به ثبت رسید . با سپری شدن زمان تبلیغات انتخاباتی و مناظرات داغ  تلویزیونی ملت غیور ایران اسلامی در جمعه 22 خرداد با مشارکت 85 درصدی در دهمین انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و بیش از 40 ملیون رأی به داخل صندوق های رأی ریختند. این دستاورد بسیار عظیم از یکسو موجبات خوشحالی مومنان واز یکسو مورد بغض دشمنان داخلی و خارجی قرار گرفت و سناریویی را رقم زدند که موجبات ناراحتی را برای مردم و رهبری باعث شدند.

آنانکه دم از قانون می زدند بجای طی نمودن مجرای قانونی برای پیگیری اعتراضات خویش از طریق شورای نگهبان متأسفانه به تحریکات خیابانی دست زدند و کشور را به سوی نا آرامی و اغتشاش کشاندند تا بار دیگر در جمعه 29 خردادماه در نماز شکوهمند جمعه تهران رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه مسایل را بیان داشتند و مردم تجدید میثاق امت با رهبر را نشان دادند.آن چیزی که بسیار ناراحت کننده بود جملات پایانی معظم له در مورد خودشان و درد دلی غم انگیز با امام زمان (عج) بود که دل تمام عاشقان ولایت را بدرد آورد، جملاتی که یادآور حضور مردم در حسینیه جماران و امام خمینی (ره) بود ، که هرگاه امام دردمندانه صحبت می نمودند مردم گریان می شدند و آرزو می کردند همه مشکلات را بجان  بخرند تا امام اینگونه صحبت ننمایند. آنانکه موجبات ناراحتی ولی امر مسلمین جهان را فراهم نمودند باید که لحظاتی در این موارد بیاندیشند و بخود آیند و در پیشگاه خداوند و مردم استغفار نمایند که اینگونه مشکلات را فراهم نموده اند. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که حاصل جانفشانی دلیر مردان غیور است آسان به دست نیامده که برخی بخواهند آنرا بازیچه امیال نفسانی خویش قرار دهند.

مقام معظم رهبری در تمام رهنمود های خویش وحدت جامعه اسلامی را به عنوان حساس ترین موضوع بارها مورد تأکید قرار داده اند و اینک نباید گذاشت با این موضوع پر اهمیت اینگونه نابخردانه عمل شود . انشاالله با آگاهی ملت سرافراز ایران اسلامی و تحت رهبری ولایت فقیه از این آزمون نیز با افتخار خواهیم گذشت و شر دشمنان را به خودشان باز خواهیم گرداند.

انشاالله

۳۱ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید