اخبار

مسوول بهداشت محیط کرمانشاه: با متخلفان مواد غذایی برخورد می شود

مهندس کیومرث ترابی :این افراد باید خودشان را با آیین نامه مقررات ماده 13 وفق دهند و بهداشت فردی، ساختمان و ابزار کار را رعایت کنند.
مسوول بهداشت محیط کرمانشاه: با متخلفان مواد غذایی برخورد می شود
 مسوول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت: با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد غذایی که بهداشت را رعایت نمی کنند، برخورد قانونی می شود.
 
مهندس کیومرث ترابی گفت: این افراد باید خودشان را با آیین نامه مقررات ماده 13 وفق دهند و بهداشت فردی، ساختمان و ابزار کار را رعایت کنند.
وی ادامه داد: در غیر اینصورت با متخلفان در مرحله اول برخورد قضایی و در مراحل بعدی محل کار آنان تعطیل خواهد شد.
ترابی گفت: اکنون 9 هزار و 757 باب مغازه تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هشت هزار و 21 مورد بهداشتی و یک هزار و 667 مورد دارای معیار بهسازی هستند.
وی با اشاره به انجام 89 هزار و 870 فقره بازدید در سال گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کرمانشاه افزود: پارسال 516 مورد نمونه برداری از مواد غذایی صورت گرفت که یک هزار و 559 مورد به دادگاهها معرفی و جریمه شدند و 595 مورد آنها نیز تعطیل گردیدند.
ترابی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 356 مرکز مواد غذایی به دادگاه معرفی شدند که 173 مورد آن به دلیل غیر بهداشتی بودن تعطیل اعلام شدند.
وی از معدوم کردن یک تن و 700 کیلوگرم پنیر فاسد در یک ماه گذشته در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به گرم شدن هوا ، اکنون هفت تیم بهداشتی در این شهرستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید می کنند.
ترابی ادامه داد: در هر یک از مناطق سطح شهر ، سه کارشناس وجود دارد که هر یک هفت تا هشت مرکز را تحت پوشش دارند و در ساعات غیر اداری به بازدید از این مراکز می پردازند.
مسوول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه به مردم توصیه کرد با توجه به گرم شدن هوا و استفاده از انواع آب میوه ها و بستنی ، بهداشت فردی را رعایت کنند و هر گونه تخلف را با شماره تلفن گویای 7277973 جهت رسیدگی در میان بگذارند.
۴ تیر ۱۳۸۸ ۰۸:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید