اخبار

ماهانه 40 هزار بیمار به کلینیک ویژه دانشگاه مراجعه می نمایند

بیماران در این کلینیک تنها 20% هزینه های معمول را پرداخت می نمایند.

کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی ماهانه به 40 هزار نفر از مراجعان ، خدمات پزشکی و تشخیصی ارائه می نماید.

مدیر کلینیک ویزه دانشگاه با اعلام این خبر گفت: در این کلینیک 11 پزشک فوق تخصص و 19 پزشک متخصص با تعرفه تعیین شده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیماران را ویزیت و معاینه می نمایند.

محمود فخری افزود : از این میزان 30 % سهم بیمار و 70% سهم سازمان های بیمه گر است که در مجموع هزینه تعرفه ها 40% ارزان تر از مطب های خصوصی است و بیماران تنها 20% هزینه های معمول معاینه را پرداخت می نمایند.

وی همچنین از وجود واحدهای پاراکلینیکی شامل تست ورزش، اکو ، نوار عصب ، عضله و قلب ،شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، فیزیوتراپی ، تغذیه و رژیم درمانی ، اسپیرومتری ، اندوسکوپی و کولونوسکوپی و نیز آزمایشگاه تشخیص طبی که به طور کامل آزمایشات مورد نیاز را انجام می دهد و مراکز مشاوره ای چون مشاوره روانپزشکی و شیر مادر خبر داد.

فخری خدمات مناسب و تعرفه های ارزان را از جمله عوامل استقبال مردم از کلینیک ویژه اعلام کرده و تلاش مجموعه دانشگاه  از جله  بهینه سازی خدمات و مسایل رفاهی مراجعه کنندگان ، بهسازی سیستم تهویه ، تغییر کاربری محل اتاق عمل به مطب با توجه به نیاز مردم و اختصاص یک باجه بانک و دو صندوق برای کاهش زمان پرداخت های مراجعان و صدور قبض توسط دستگاه ویزه در این مرکز برشمرد.

این کارشناس ارشد پرستاری همچنین ضمن پوزش از مردم برای نوبت های طولانی به علت کثرت مراجعان، از راه اندازی 3 یونیت دندانپزشکی در مرکز و سعی در راه اندازی واحد رادیولوژی و سونوگرافی با توجه به رویکرد مثبت ریاست دانشگاه خبرداد.

 لینک به خبر در ایرنا

۶ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید