اخبار

دکتر نیکبخت در پیامی سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

دکتر نیکبخت در پیامی سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
ذکتر نیکبخت : سال جدید را درحالی آغاز می کنیم که باید تعهدمان را تجدید کنیم
به نام خداوند علیم
باردیگر وزیدن گرفت شمیم خوش مهر و اعتلای دیگری یافت مقام انسانی که هم پروردگارش و هم آخرین فرستاده او و بزرگان آئینش به فراگیری و فرادادن دانش و اندیشه فراخوانده و وظیفه بس مهم تعلیم و تعلم را بر دوش او نهاده اند.
مهرماه را ماه مبارک سرآغازی دیگر بردانش اندوزی و تجربت آموزی قرارداده اند و ما جامعه دانشگاهی با افتخار در این گستره مهم سهم و و ظیفه مهمی در جهت توسعه دانش و پژوهش برای خود قائلیم وبه آن می بالیم.
ورود دانشجویان جدید که پس از گذر از سالهای دانش آموزی و گذار پردلهره کنکور به یکی از معتبر ترین دانشگاه های کشور پا گذاشته اند نیز در این میانه پر مهر نوید نیکوییست از چشم انداز روشن و افق بایسته دانشگاه عزیز ، استان باستانی و سرزمین پرگوهرمان.
ضمن تبریک به این فرزندان عزیزم و خانواده های محترمشان باردیگر دست دوستی می دهیم با دانشجویان دانشگاه که پس از استراحتی تابستانه با روحیه مضاعف و شادابی و انگیزه متعالی گام دیگری در این طی طریق مقدس می زنند.
و درود و سلام خود را نثار اساتید گرامی دانشگاه که نشانه های فخر و بالندگی دانشگاه مان هستند کرده برای آن بزرگواران نیز توفیق و سربلندی آرزو می نماییم.
ما جملگی در این شرایط حساس کنونی خود را موظف می دانیم که با تمام توان در مقابل هجمه های گوناگون بخصوص در گستره فرهنگ بایستیم و خود و جامعه مان را از آلودگی به ناملایمات و ناراستی ها دور نگه داریم.
سال جدید را درحالی آغاز می کنیم که باید تعهدمان را تجدید کنیم و همت خود را یکپارچه تا دانش و سلامت را بر اساس توکل و توانمان تا بالاترین حد ممکن ارتقا بخشیم.
دکتر محمدرضا نیکبخت
قائم مقام وزیر در استان و رییس دانشگاه
علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه
۳ مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید