اخبار

"طلوع مهر" میزبان دانشجویان تازه وارد دانشگاه

"طلوع مهر" میزبان دانشجویان تازه وارد دانشگاه
دکتر نیکبخت ضمن تاکید بر اهمیت تحصیل و پژوهش خواستار اهتمام دانشجویان به این مسئله شد و حمایت دانشگاه را از دانشجویان فعال در زمینه های پژوهشی اعلام نمود.

معاونت دانشجویی و فرهنگی و اعضا شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانتشاه میزبان دانشجویان جدیدالورود در همایش توجیهی طلوع مهر بود.

"طلوع مهر" عنوان همایش دانشجویان جدیدالورود بود که روز چهارشنبه 6 مهرماه در مجتمع فرهنگی و تفریحی امام حسن مجتبی(ع) واقع در شهرستان صحنه با حضور بیش از 500 نفر از مسئولین و دانشجویان برگزار شد. این همایش که به منظور آشنایی دانشجویان با مسئولین دانشگاه و مقررات آموزشی برگزار شد در یک محیط بسیار زیبا و تفریحی ، دانشجویان با مسئولین و گروهای آموزشی و اساتید مشاور خود از نزدیک و در یک فضای صمیمانه به گفتگو نشستند.

 

 

طلوع مه5  طلوع مهر6

دکتر نیکبخت ریاست دانشگاه در افتتاحیه این همایش ضمن تاکید بر اهمیت تحصیل و پژوهش خواستار اهتمام دانشجویان به این مسئله شد و حمایت دانشگاه را از دانشجویان فعال در زمینه های پژوهشی اعلام نمود.

در ادامه دکتر سیاوش وزیری معاون آموزشی دانشگاه ضمن معرفی جایگاه علمی و رشته های تحصیلی دانشگاه و حوزه کاری خود در خصوص اهمیت و ضرورت پرداختن دانشجویان به تحصیل علم و پرداختن به امر پژوهش سخنرانی نمود و از دانشجویان خواست در همین ابتدای تحصیل هدف گذاری صحیح و درستی برای خود ترسیم کنند.

دکتر حمیدرضا اختری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز  به معرفی حوزه کاری خود پرداخته و آمادگی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه را جهت مشارکت و همکاری دانشجویان در تمامی زمینه های فرهنگی ، هنری و ورزشی و ... اعلام داشت و از دانشجویان خواست که ضمن پرداختن به تحصیل و کسب علم از حضور در  فعالیتهای فرهنگی و فوق برنامه غافل نشوند.

کارگاه های توجیهی دانشکده ها که با حضور مسئولین دانشکده های مربوطه برگزار شد از ممهترین بخش های همایش مذکور بود که دانشجویان از نزدیک با مسائل آموزشی خود آگاه شدند.

از دیگر برنامه های این همایش یکروزه مسابقات ورزشی و فرهنگی ، برپایی غرفه های فرهنگی  کانونها و تشکلهای دانشجویی بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

دکتر جلال شاکری روانپزشک نیز در جمع دانشجویان در خصوص مهارتهای زندگی و تحصیلی و همچنین خطراتی که ممکن است مانع پیشرفت تحصیلی آنان شود مطالبی را عنوان کرد و از دانشجویان خواست در دوران دانشجویی با دقت بیشتری به انتخاب دوست پرداخته و از مسائل حاشیه ای دوری کنند.

۱۱ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید