اخبار

دکتر صمد نوری زاد در مراسم معارفه دکتر علیرضا خاتونی به عنوان رئیس دانشکده پرستاری مامایی :

دکتر صمد نوری زاد در مراسم  معارفه دکتر علیرضا خاتونی به عنوان رئیس  دانشکده پرستاری مامایی :
انشا ا... در سال 88 با استفاده از پتانسیل های موجود و تلاش کلیه همکاران ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تیپ یک و سرآمد سایر دانشگاه ها خواهد شد.

مراسم تودیع  آقای علی اکبر ویسی رایگان و معارفه آقای دکتر علیرضا خاتونی به عنوان ریاست دانشکده پرستاری مامایی با حضور ریاست دانشگاه ، معاونت آموزشی ، اعضای هیئت علمی و جمعی از همکاران امروز 24/4/88 در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

ابتدا در این مراسم آقای ویسی رایگان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در دانشکده در زمان تصدی خویش پرداخت. سپس دکتر خاتونی ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) با اشاره به اینکه پتانسیل های بالایی در دانشگاه و دانشکده پرستاری وجود دارد گفت :  تلاشها  باید همراه با آینده نگری مضاعف شود . ایشان با اشاره به لزوم ترمیم شکاف  موجود بین تئوری و عمل در دانش آموختگان و  همچنین توانمندی سازی اعضای هیئت علمی ، به  تشریح برنامه ها و راهکار های موجود جهت ارتقای دانشکده  پرستاری مامایی پرداخت.در دامه دکتر عمرانی معاونت آموزشی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات و تلاش های آقای ویسی رایگان گفت : انشا ا... با مدیریت دکتر خاتونی و همکاری پرسنل شایسته دانشکده  کیفیت آموزشی در این دانشکده  با روند بهتری محوریت پذیرد.

سپس دکتر نوری زاد رئیس دانشگاه با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) ، ضمن تلاوت آیات اول و دوم سوره مبارک جمعه گفت : این آیات شریف اشاره دارد به بعثت انبیاء و رسالت آنها به آموختن و تعلیم، که قبل از تعلیم تزکیه مهم است.علم امانت بسیار بلند و رفیعی است که خداوند به انسان عنایت می کند و اگر قبل از آن تزکیه و تقوا نباشد سودمند نخواهد بود .همه ما در دانشگاه حول محور علم گرد هم آمده ایم  - دانش این انسجام را ایجاد کرده و مبدا و مقصد این آمال ها دانشگاه است.وی افزود : دانشگاه محل آموزش و تربیت است و اگر آموزش همراه با تزکیه و تقوا باشد محصول آنها انسانی والاست که گسیل می شود برای انجام کارهای خیر و شایسته . پس خدا را شاکریم که این روزی را به ما عطا کرد و بسیار خوشحالم که در خدمت شما عزیزان و امانتداران دانشکده پرستاری مامایی هستم.دانشکده ای که 40 سال قدمت دارد و دستاورد بزرگ آن تربیت نیروی انسانی است و عهده دار وظایف سنگینی در جامعه است که 60- 70 درصد سلامت جامعه وابسته به برون ده دانشکده های پرستاری مامایی و پیراپزشکی است.رئیس دانشگاه با اشاره به محدودیت فضای فیزیکی دانشکده یاد آور شد که در طرح پردیس دانشگاه مکانی نیز جهت احداث ساختمان دانشکده پرستاری مامایی در نظر گرفته شده که این موضوع علاوه بر حل مشکلات و محدودیت فضای فیزیکی دانشکده ، موجب تجمیع فضاهای آموزشی دانشگاه و تعامل بیشتر اعضای هیئت علمی این دانشکده با سایر دانشکده های دانشگاه خواهد شد.

دکتر نوری زاد سال 88 را نقطه عطفی برای  دانشگاه دانست و گفت : انشا ا... در این سال با استفاده از پتانسیل های موجود و تلاش کلیه همکاران ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تیپ یک و سرآمد سایر دانشگاه ها خواهد شد.

ایشان در پایان با اهدائ لوح و کلام ا... مجید  از زحمات آقای ویسی رایگان  قدر دانی و برای دکتر خاتونی آرزوی موفقیت کرد.

۲۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید