اخبار

کارگاه کشوری توانمندسازی مدیران پرستاری سراسر کشور

کارگاه کشوری توانمندسازی مدیران پرستاری سراسر کشور
دکتر نیکبخت خواستار جمع بندی کامل مباحث مطرح شده و در صورت امکان وفرصت تهیه قطعنامه ای در خصوص مشکلات روز پرستاران خصوصاً قانون ارتقاء بهره وری و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح در وزارت متبوع جهت رفع آنها شد.
کارگاه کشوری توانمندسازی مدیران پرستاری سراسر کشور در زمینه فرهنگ سازمانی در روزهای 22 و23 آبان ماه 1390 در سالن اجتماعات مجتمع بوستان با برنامه ریزی دفتر قائم مقام وزیر در امور پرستاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد .
در افتتاحیه کارگاه دکتر نیکبخت ریاست  دانشگاه  خواستار جمع بندی کامل مباحث مطرح شده و در صورت امکان وفرصت تهیه قطعنامه ای در خصوص مشکلات روز  پرستاران خصوصاً قانون ارتقاء بهره وری و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح در وزارت متبوع جهت رفع آنها شد.
 کورش احمدی مدیر امور پرستاری دانشگاه نیز ابراز امیدواری کرد که برگزاری اینگونه کارگاهها در پیشبرد و ارتقاء علمی وعملی پرستاران کشور مثمر ثمر بوده و در رفع تنگناهای موجود موثر باشد.
در ادامه برنامه خانم دکتر اسکوئی قائم مقام وزیر در امور پرستاری نیز از دست اندکاران برگزاری کارگاه که با تلاش های شبانه روزی از هفته ها قبل در تدارک اجرای صحیح و مناسب برنامه ها در دفتر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت داشته اند تشکر و قدردانی نمود.
وی همچنین بر تلاش در جهت انجام احسن ماموریت دفاتر امور پرستاری کشور که چیزی جز ارتقاء سطح خدمات مراقبتی به مددجویان نمی باشد تاکید نمود و در ادامه اهداف و کلیات اجرای کارگاه فرهنگ سازمانی را به تفصیل بیان کرد.
سپس کارگاه مطابق برنامه تنظیمی شروع و تا پایان روز 23 آبان ماه با ارائه مباحثی توسط آقایان دکتر توفیقی ، دکتر سروش ، دکتر دادرس و سرکار خانم دکتر فراهانی و نیز تبادل آراء ونظرات حاضرینادامه یافت.
مدعوین همچنین در فرصت های خارج از برنامه از اماکن تاریخی و دیدنی طاق بستان و بیستون بازدید نمودند.
 
 1

2

3

4

5

۲۵ آبان ۱۳۹۰ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید