اخبار

بیست و چهارمین همایش مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

بیست و چهارمین همایش مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
دکتر سالاری: در حال حاضر پزشکی قانونی تقریبا تمامی استان و شهرستانهای تابعه را پوشش می دهد
بیست و چهارمین همایش مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، این همایش صبح امروز با محوریت "پزشکی قانونی و برنامه سوم توسعه قضایی" آغاز به کار کرد.
 
در مراسم افتتاحیه این همایش که در هتل پارسیان شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد تعدادی از نمایندگان مجلس شوری اسلامی، استاندار کرمانشاه، مسئولین نظامی و انتظامی استان، معاون ریاست قوه قضاییه و رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و کلیه مدیران و معاونین سازمان مرکزی پزشکی قانونی و مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور حضور داشتند.
 
گفتنی است؛ این همایش به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
در این همایش مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: بیشترین حجم خدمت رسانی پزشکی قانون در کرمانشاه در بخش بالینی می باشد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، آرش سالاری در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین همایش مدیران کل پزشکی قانونی سراسر کشور در کرمانشاه اظهار داشت: پزشکی قانونی در سطحی گستره به ادائه خدمات می پردازد و این در حالی است که پرسنل این سازمان کم است، اما با همین پرسنل محدود هیچ گونه جای خالی در فعالیت پزشکی قانونی دیده نمی شود.
 
دکتر سالاری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پزشکی قانونی تقریبا تمامی استان و شهرستانهای تابعه را پوشش می دهد و تنها استثنا در این زمینه شهرستان ثلاث باباجانی است که در این خصوص نیز به زودی اقدام خواهیم کرد.
 
وی گفت: پزشکی قانونی کرمانشاه تنها 60 نفر پرسنل دارد که 17 نفر آن پزشک هستند، اما با این وجود خدمات را به سرعت و در سطحی گسترده ارائه می دهد.
 
دکتر سالاری خاطر نشان کرد: گران بودن برخی از دستگاهها به دلیل فوق پیشرفته بودن، خریداری برخی از آنها را مشکل کرده است و کار را مقداری مشکل نموده است.
 
وی گفت: کرمانشاه یکی از شاهراههای ترانزیتی کشور است که یکی از پیامدهای این مسئله افزایش آمار تلفات در این زمینه است که این امر توجه ویژه ای را به پزشکی قانونی در استان می طلبد. از یک سو آمار معاینات و تلفات در حال رشد است و از سوی دیگر از لحاظ امکانات، فضا و پرسنل رشدی نداشته ایم.
 
دکتر سالاری، کمبود مراکز پزشکی قاونی تملیکی را یکی دیگر از مشکلات در استان عنوان کرد و گفت: مراکز تملیکی محدود و اکثر مراکز استیجاری می باشند.
۲۸ آبان ۱۳۹۰ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید