اخبار

دکتر نوری زاد در مراسم تودیع رئیس بیمارستان فارابی : استان کرمانشاه در بخش سلامت در غرب کشور زبانزد خاص و عام است.

دکتر نوری زاد در مراسم تودیع رئیس بیمارستان فارابی : استان کرمانشاه در بخش سلامت در غرب کشور زبانزد خاص  و عام است.
بسیاری از مشکلات روحی و روانی به خاطر پشت کردن به شمع وجودی خودمان است.

مراسم تودیع  آقای دکتر جلال شاکری و معارفه آقای دکتر وحید فرنیا به عنوان رییس جدیدمرکز آموزشی درمانی فارابی روز سه شنبه 30/4/88 با حضور رئیس دانشگاه ، معاونت بهداشتی ، سرپرست معاونت دانشجویی ،رئیس دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی ، رئیس دانشکده پزشکی ، رئیس دانشکده دندانپزشکی و جمعی از اعضائ هیئت علمی و پرسنل بیمارستان فارابی در سالن آمفی تاتر این مرکز برگزار شد. در این مراسم دکتر شاکری ضمن بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت : بیماران روانی با مشکلات روحی و مادی زیادی مواجه هستند  که این موانع در طول چند سال گذشته با حمایت های مسئولین، پرسنل و اعضای هیئت علمی این مرکز حل شده است.وی با اشاره به راه اندازی مرکز MMT، ICU  با 200 بیمار ،آمفی تاتر و مرکز سی تی اسکن که آن نیز بزودی راه اندازی می شود گفت : یکی از دستاورد های مهم در این مرکز پذیرش دستیار تخصصی است .

دکتر وحید فرنیا نیز با اشاره به اینکه بیمارستان فارابی یکی از مهمترین مراکز غرب کشور است گفت:دید گاه های روانشناختی رئیس دانشگاه، حضور دکتر شاکری و همکاری همیشگی پرسنل و اعضای هیئت علمی ایجاد انگیزه می کند که به اهداف بیمارستان با توجه به پتانسیل های بالایش برسیم .

در این مراسم دکتر نوری زاد با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت : این اخلاق خوش پیامبر بود که منجر به جهانی شدن اسلام شد. وی با اشاره به اینکه در بیمارستان فارابی مشکلات روحی و روانی التیام می یابد گفت:امروزه آمار های بسیار تکان دهنده ای در باب اعتیاد ، سوختگی ، آسیب های اجتماعی و طلاق گریبان گیر افراد جامعه شده که باید ما را به خود بیاورد. وی در پایان ضمن اهداء لوح تقدیر و هدایا  از زحمات دکتر شاکری تشکر  و برای دکتر فرنیا آرزوی موفقیت نمود.

۳۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید