اخبار

اهدای اعضای پیکر جوان کرمانشاهی به 6 بیمار نیازمند.

اهدای اعضای پیکر جوان کرمانشاهی به 6 بیمار نیازمند.
با عمل خیر و انسان دوستانه خانواده جوان مرحوم مهران خانپور اعضای ایشان به 6 بیمار نیازمند اهدا گردید.

با عمل خیر و انسان دوستانه خانواده جوان مرحوم مهران خانپور اعضای ایشان به 6 بیمار نیازمند اهدا گردید.
خبرگزاری (وب دا) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با اعلام این خبر افزود :  به بدنبال بروز حادثه برای مهران خانپور جوان 20 ساله کرمانشاهی پس از بستری شدن در بیمارستان طالقانی ، به دنبال محرز شدن مرگ مغزی و براساس موافقت خانواده ، پیکر این مرحوم  برای استفاده اعضاء جهت بیماران نیازمند به بیمارستان دکتر شریعتی تهران و سپس شیراز اعزام گردید.
بر اساس این خبر قلب این جوان مرحوم  بر اساس اولویت ها به مرد 47 ساله ساکن رشت ، کبد وی به خانم 24 ساله ساکن تهران ، یک کلیه ایشان به مرد 35 ساله ساکن کازرون و کلیه دیگر ایشان به بدن خانم 40 ساله ساکن گچساران پیوند زده شده و موجب بازگشت سلامت و شادمانی به خانواده هایی در شهرهای مختلف ایران گردید و همچنین دو قرنیه ایشان برای انجام مراحل پزشکی پیوند در پروسه اهدا قرار گرفت.
شهریارخانپور پدر مرحوم مهران خانپور درگفتگویی با خبرگزاری "وب دا" در کرمانشاه هدف از این عمل را نجات جان بیماران و ترویج اهدای اعضا دانسته و این کار را در آستانه عاشورای حسینی هدیه ای به پیشگاه سرور شهیدان و 72 تن از یاران باوفایشان خواند.
آقای خانپور همچنین از خرسندی بازماندگان به دنبال این اقدام و احساس رضایت آنان سخن گفته و اظهار امیدواری کرد که این عمل باعث شادی روح آن مرحوم گردد.
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  ضمن سپاسگزاری از انجام این عمل خداپسندانه و انسانی خانواده مرحوم خانپور برای این جوان مرحوم که به عنوان دومین اهدا کننده عضو در استان کرمانشاه باعث نجات جان بیماران نیازمند گردید ، رحمت و غفران الهی آرزو می نماید.

۱۹ آذر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید