اخبار

استقرار 41 پایگاه زمستانی اورژانس در کرمانشاه

استقرار 41 پایگاه زمستانی اورژانس در کرمانشاه
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از استقرار 41 پایگاه زمستانی اورژانس در شهرها و جاده‌های این استان خبر داد.

بهمن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: برای طرح زمستانی سال جاری 41 پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در این استان مستقر شده‌اند.
وی ادامه داد: از این تعداد 23 پایگاه در شهرها و 18 پایگاه در جاده‌های استان کرمانشاه استقرار یافته‌اند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: روزانه به طور میانگین 82 تکنسین فوریت‌های پزشکی در این پایگاه‌ها کشیک هستند و با احتساب پرسنل ستادی حدود 400 نفر مشغول خدمت‌رسانی به مردم و مسافران در طرح زمستانی سال 90 خواهند بود.
صادقی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته تصادف و حادثه شاخص و مرگباری در سطح استان کرمانشاه رخ نداده است.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: از رانندگان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه حادثه در سطح جاده‌های استان ضمن حفظ خونسردی با اطمینان از اینکه حادثه مجروح دارد یا خیر، در صورت داشتن مجروح در اسرع وقت با شماره‌های 115 و 110 تماس بگیرند و از انجام اقدامات غیر‌حرفه‌ای به ویژه در مواردی که احتمال آسیب به مهره‌های گردن و ستون فقرات وجود دارد،‌ پرهیز کنند.
شایان ذکر است، طرح پایگاه‌های زمستانی اورژانس در جاده‌های کشور از 15 آذرماه سال جاری آغاز به کار کرده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد.

۲۲ آذر ۱۳۹۰ ۱۴:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید