اخبار

هنگامی که گرسنه هستید خرید نکنید

هنگامی که گرسنه هستید خرید نکنید
با برنامه و هدف برای خرید از منزل خارج شده و پول به اندازه لیست خرید و نه بیشتر همراه داشته باشید همچنین گول ظاهر و بسته بندی برخی اقلام غذایی پرکالری را نخورید.
هنگامی که گرسنه هستید خرید نکنید چرا که ممکن است مواد غذایی غیرضروری و یا پرکالری خرید کنید.
دکتر فروزان صالحی کارشناس تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار وب دا،   ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: افراد هنگامی که خسته هستند نباید خرید کنند چرا که ممکن است توان طی مسافت برای خرید اقلام غذایی مناسب را نداشته باشند.
وی افزود: با برنامه و هدف برای خرید از منزل خارج شده و پول به اندازه لیست خرید و نه بیشتر همراه داشته باشید همچنین گول ظاهر و بستهبندی برخی اقلام غذایی پرکالری را نخورید.
دکتر صالحی تصریح کرد: افراد در هنگام خرید مواد غذایی بستهبندی شده به پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاریخ تولید و انقضاء آن توجه کنند و به ترکیبات و میزان کالری ماده غذایی خریداری شده توجه کنند.
این متخصص تغذیه افزود: بهتر است همیشه به اندازه نیاز خرید کرده و از انبار کردن مواد غذایی در منزل خودداری کنند و هنگام خرید اقدام به خوردن مواد غذایی خصوصاً انواع اسنکها و سایر تنقلات بیارزش مانند چیپس و پفک نکنند.
وی ادامه داد: اگر مدت زمان خرید به طول انجامید حتماً مقداری آب سالم و بهداشتی بنوشند چرا که بعضا احساس تشنگی با احساس گرسنگی اشتباه گرفته میشود و افراد به تصور اینکه گرسنه هستند مقدار زیادی غذا میخورند
۲۱ دی ۱۳۹۰ ۰۸:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید