اخبار

بهمن صادقی و دکتر ناهید خادمی به عنوان شهروندان نمونه کرمانشاه معرفی شدند.

بهمن صادقی و دکتر ناهید خادمی به عنوان شهروندان نمونه کرمانشاه معرفی شدند.
در این مراسم که با حضور استاندار و سردار کشوری فرمانده ناجا وجمعی از مسئولین استانی برگزار شد به سه نفر از نیروهای امدادی که در خصوص نظم اجتماعی وخدمات امداد رسانی بیشترین فعالیت وهمکاری را داشتند با لوح وتندیس توسط استاندار تقدیر بعمل آمد.

شهروندان نمونه کرمانشاهی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که به اهتمام ناجا برگزار شد، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری آن را شناسایی افراد و گروههایی دانست که اثرگذاری بیشتری در کنترل اجتماعی دارند.

سردار کریم کشوری، افزود: برگزاری این جشنواره که در نوع خود، اولین نمونه در کشور می باشد، گامی برای فرهنگسازی در جامعه می باشد که با ترغیب و تشویق افراد، توسعه و سلامت جامعه را با مشارکت همگانی تامین کنیم.

وی ادامه داد: در انتخاب برگزیدگان شهروندی، افراد و سازمانهای موثر جای دارند که بصورت مستقیم یا غیرمستقیم در قالب فردی یا سازمانی به امر کنترل اجتماعی مبادرت داشته اند.

کشوری گفت: همه ما باید در امور اجتماعی و شهروندی احساس تکلیف و مسوولیت داشته باشیم و از توان جمعی خود برای نظم و انضباط اجتماعی بهره برداری لازم را داشته باشیم.

بخش قابل تحسین این انتخاب را می توان تجلیل از خانواده های شهیدان کیومرث دوست محمدی که چندی پیش در حمله افراد شرور به بانک سپه شعبه خیابان سعدی به شهادت رسید و نیز شهید محمدرضا امیری که در نوروز امسال در عملیات امداد و نجات برای نجات جان یکی از شهروندان به درجه رفیع شهادت نایل آمد، دانست.

در این بین افراد دیگری همچون بهمن پرورش غواص کرمانشاهی، صادق شیری از جمعیت هلال احمر، بهمن صادقی از اورژانس و مرکز فوریتها، ستوان یکم محمد نوخاصی، استوار یکم بابک ابطحی، استوار یکم مصطفی حیدریان و دکتر ناهید خادمی جای داشتند.

مابقی افراد معرفی شده از میان مسوولین و متولیان دستگاههای اجرایی و اداری استان هستند که از آن جمله می توان به دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، مدیرکل صدا و سیمای استان، مدیران دستگاههایی مانند آموزش و پرورش، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، ورزش و جوانان، ارشاد، زندانها، آتش نشانی، کمیته امداد، میراث فرهنگی، هلال احمر، بهزیستی، معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) و مدیریت فوریتها و حوادث پزشکی استان اشاره کرد.

 

 2

1

3

2

۲۱ دی ۱۳۹۰ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید