اخبار

بررسی ریشه های بروز اختلالات روانشناختی را جدی بگیرید.

بررسی ریشه های بروز اختلالات روانشناختی را جدی بگیرید.
دکتر صادقی :افراد تلاش می کنند تا نشانه های مرضی که به مثابه میخ بیرون زده است را بکوبند و تمایلی به بررسی ریشه ها ،علل و پس زمینه های بروز این مشکل یا اختلال نداشته و برخی صرفا به دنبال درمان مقطعی اختلال می باشند به گونه ای که انگشت نما و متفاوت به نظر نرسند.

بسیاری از مراجعان به کلینیک های روانپزشکی به بررسی ریشه های بروز اختلالات روانی توجهی ندارند.

دکتر خیراله صادقی ضمن اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار "وب دا " در کرمانشاه گفت : این مراجعان معمولا به دنبال بروز اختلال به شکلی که آنان را درنظر دیگران فردی غیر عادی جلوه می دهد به روانشاسان مراجعه می نمایند و درصدد از بین بردن علائم آن اختلال هستند به گونه ای که در نظر دیگران مقبول افتند.

این متخصص روانشناسی با عنوان این نکته که برخی به مصداق ضرب المثل چینی همیشه میخ بیرون زده را بکوبید گفت : این افراد تلاش می کنند تا نشانه های مرضی که به مثابه میخ بیرون زده است را بکوبند و تمایلی به بررسی ریشه ها ،علل و پس زمینه های بروز این مشکل یا اختلال  نداشته و برخی صرفا به دنبال درمان مقطعی اختلال می باشند به گونه ای که انگشت نما و متفاوت به نظر نرسند.

استادیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود : ریشه ها و علل زمینه ای معمولا دارای اهمیت بسیاری هستند و برای درمان صحیح مدد جویان مورد کنکاش جدی قرار بگیرد.

دکتر صادقی همچنین از مردم خواست برای پیگیری اختلالات احتمالی خود حتما ضمن مراجعه به درمانگران مربوطه ، جدی و صبور باشند تا با بررسی دقیق و علمی احتمال بروز و ظهور مجدد آن را کاهش دهند.

 

 

۲۷ دی ۱۳۹۰ ۱۳:۲۸

نظرات بینندگان

پارسا
۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
1

آقای دکتر خیرالله این مطلب شما بسیار جالب است


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید