اخبار

سالنامه آماری دانشگاه به چاپ رسید.

سالنامه آماری دانشگاه به چاپ رسید.
نخستین کتاب آمارعملکرد (5 ساله ) دانشگاه با عنوان "نگاه آماری ،چشم انداز توسعه "به همت همکاران حوزه آمار و فن آوری اطلاعات تهیه و به چاپ رسید.

نخستین کتاب آمارعملکرد (5 ساله ) دانشگاه با عنوان "نگاه آماری ،چشم انداز توسعه "به همت همکاران حوزه آمار و فن آوری اطلاعات  تهیه و به چاپ رسید.

این کتاب در نه فصل تدوین  شده است . معرفی دانشگاه و برجسته ترین توانمندی های آن ، حوزه ریاست و هفت معاونت دانشگاه هرکدام فصلی از کتاب را به خود اختصاص داده اند.

سرپرست دانشگاه در ابتدای این کتاب نوشته است: ضرورت گردهم آوردن علم  پزشکی و سلامت با ساختار و مدل های آماری اقتصادی برای برنامه ریزی صحیح یک امر اجتناب ناپذیر تلقی می گردد.

وی می نویسد : مدیران سخت کوش بخش سلامت مصمم اند تا بهترین ها را انجام دهند لذا این مجموعه آماده گردید تا دیدگاه های آنان را تامین کند.

دکتر نوری زاد اظهار امیدواری کرده است با رویکردی صحیح از علم و دانش در این راستا برای آیندگان الگوی مناسببی را تدوین کرده باشیم.

سرپرست اداره فناوری و آمار دانشگاه نیز این کتاب را سنگ بنای یکپارچه نمودن اطلاعات آماری دانشگاه و نقطه آغازی بر نگاه جامع در دانشگاه می داند.

مهنس علیمرادی امیدوار است درجامعه دانشگاهی اطلاعات و آمار روز به روز نفوذ عمیق تری در لایه های زیرین مدیریتی و تصمیم گیری پیدا کند.

کتاب حاظر  در  94 صفحه به همت مهندس ژاله علیمرادی ، افشین الماسی و جواد آبیار زیر نظر دکتر صمد نوری زاد تهیه و تدوین شده است.

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید