اخبار

بازگشت احساسات احمد عزیزی

بستگان شاعر:از زحمات کادر پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) و عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت سپاسگزاریم.
خواهر احمد عزیزی:
احساسات احمد عزیزی با خواندن اشعاری در وصف حضرت ابوالفضل برگشت

خبرگزاری فارس: خواهر احمدعزیزی گفت: احساسات و ادراک احمد عزیزی با خواندن اشعاری در وصف حضرت ابوالفضل تقریبا " برگشته اما هنوز ترخیص وی از بیمارستان ممکن نیست.


زینب عزیزی  در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه افزود: احمد روز به روز به لطف خدا و مدد اهل بیت(ع) بهتر می‌شود و الان علاوه بر بازکردن چشم، تکان دادن سر و برخی حرکات دست و پا، احساساتش هم تقریبا " برگشته و این را می‌شود کاملا " احساس کرد.
وی ادامه داد: روز گذشته که میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) بود و من برایش یکی از اشعارخودش دروصف آن حضرت را خواندم و احمد در زمان خواندن آن اشک ریخت و کاملا " متوجه اشعار بود که برمن هم تاثیرگذاشت و من هم اشک ریختم.
خواهر عزیزی افزود: من به احمد گفتم حالا که تا این حد به حضرت ابوالفضل(ع) ارادت داری که دراین وضعیت هم ارتباط معنوی‌ات برقرار شده از آقا بخواه که با آن دستان حیدری‌اش عنایت بیشتری داشته باشد و با توسل به ایشان شفای عاجل و کامل بگیر که احمد همچنان گریه می‌کرد.
وی تاکید کرد: وضعیت احمد روز به روز بهتر می‌شود ولی با توجه به اینکه درهفته چندین آزمایش مختلف باید بدهد و تجهیزات گوناگون پزشکی به وی متصل است امکان نگهداری‌اش درمنزل نیست و نظر پزشکان وی هم همین است.
عزیزی ادامه داد: واقعا دراین مدت از این همه محبت مردم، مسئولان و به ویژه زحمات کادر پزشکی و بیمارستان امام رضا(ع) و عنایت ویژه وزیر محترم بهداشت سپاسگذاریم.
وی تصریح کرد: ما به هوشیاری کامل و بهبودی احمد ایمان داریم و از دوستان وی و همه مردم ایران می خواهیم دراین ایام مبارک احمد را از دعای خیر خود فراموش نکنند.
خواهر احمد عزیزی درپایان گفت: اگر مشکل تراشه گلوی احمد رفع شود شاید وی بتواند سخن هم بگوید و ما همچنان درانتظار این موضوع هستیم.
احمد عزیزی از شاعران بلند آوازه کشور و اهل کرمانشاه است که اشعار او بیشتر در مورد اهل بیت علیهم السلام می‌‌باشد.
انتهای پیام/ن20.

۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید