اخبار

دکتر نیکبخت : راه اندازی وب­دا ابتکاری جدید در ارائه خدمات حوزه سلامت بود

دکتر نیکبخت : راه اندازی وب­دا ابتکاری جدید در ارائه خدمات حوزه سلامت بود
راه اندازی پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب­دا ابتکاری جالب و شیوه ای جدید در ارائه اطلاعات و اخبار در حوزه سلامت کشور بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

  راه اندازی وب­دا ابتکاری جدید در ارائه خدمات حوزه سلامت بود

راه اندازی پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب­دا ابتکاری جالب و شیوه ای جدید در ارائه اطلاعات و اخبار در حوزه سلامت کشور بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی وب­دا دکتر محمدرضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح همزمان دفاتر این پایگاه خبری در دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، کردستان، تبریز و اردبیل ضمن بیان این مطلب، افزود: با توجه به انفجار اطلاعات و انقلاب اطلاعاتی که در جهان امروز به وقوع پیوسته است و اهمیت آن از انقلاب صنعتی هم بیشتر است، شیوه و نحوه خبر رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با بیان اینکه تلاش های زیادی برای ناکارآمد جلوه دادن نظام کشور صورت می گیرد، گفت: این در حالی است که دستاوردهای بی شماری در عرصه دانش پزشکی کشور صورت گرفته است که تاکنون به نحو مطلوبی منعکس نشده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: راه اندازی وب­دا راهکاری موثر برای نحوه انعکاس اخبار و انتشار اطلاعات در حوزه سلامت کشور است.
وی با یادآوری این مطلب که روابط عمومی ها نباید تنها منعکس کننده نقاط مثبت و قوت سازمان خود باشند، افزود: هنر روابط عمومی ها اینست که چالش ها و مشکلات نظام سلامت را نیز به شیوه ای شفاف به اطلاع مردم برسانند.
دکتر نیکبخت افزود: سلامت جامعه تنها در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست و تعامل مناسب با سایر دستگاه ها وسازمان ها از جمله رسانه ملی می تواند در ارتقای فرهنگ و دانش سلامت جامعه مثمرثمر باشد.
گفتنی است مراسم افتتاح دفاتر پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب­دا در دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، کردستان، تبریز و اردبیل پیش از ظهر امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد و با افتتاح این دفاتر شمار دانشگاه هایی که دفتر وب­دا را راه اندازی کرده اند به 32 دانشگاه رسید
۹ اسفند ۱۳۹۰ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید