اخبار

معاون آموزشی وزیر بهداشت درکرمانشاه گفت : در جذب هیات علمی اولویت درنظر داشته باشید.

معاون آموزشی وزیر بهداشت درکرمانشاه گفت : در جذب هیات علمی اولویت درنظر داشته باشید.
دکتر محققی :دانشگاههای علوم پزشکی درمورد جذب استاد بایستی اولویت و ضرورت رشته را در نظر داشته باشند

معاون آموزشی وزیر بهداشت درکرمانشاه گفت : در جذب هیات علمی اولویت درنظر داشته باشید.

دکتر محققی معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت : درمراکز آموزشی وزارت بهداشت نسبت استاد به دانشجو 1 به 10 است درحالیکه در سایر دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و تحقیقات ، دانشگاه آزاد و فنی حرفه ای این نسبت بیشتر است.

وی افزود : دانشگاههای علوم پزشکی درمورد جذب استاد بایستی اولویت و ضرورت رشته را در نظر داشته باشند چون برخی رشته ها را می توان به صورت غیر جذب خدمت گرفت و جذب را به رشته های تخصصی اختصاص بدهند.

معاونت های آموزشی دانشگاه ها بایستی به نحوی عمل کنند که تخصص های لازم دانشگاه آنها به دانشگاههای بزگتر منتقل شوند و بایستی بر اساس مصلحت به مشکلات استاد توجه کرد که به ماندگاری او بیانجامد.

وی اضافه کرد : با بکارگیری بهداشت کار دهان و دندان در جامعه می توان بسیاری از مشکلات دهان و دندان را تا 5 سال آینده مرتفع کرد.

وی دربخش دیگری گفت : رشته پرستاری و بویژه پرستار مرد خیلی مورد نیاز است و آن را تقویت کنید بویژه پرستای مراقبت های ویژه.

وی گفت : دانشگاه کرمانشاه در دوران جنگ و بمباران ها تعطیل نشد و نشان داد دانشگاهی است که برای رفع مشکلات بهداشتی درمانی تلاش می کند و روند خوبی داشته است.

در این جلسه دکتر نیکبخت قائم مقام وزیر در استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : حق جذب مصوب هیات امنا کمک شایانی به کارکنان بود و یک رضایتمندی عمومی را حاصل کرده است و نقطه قوت تصمیمات هیات امنا را نشان می دهد.

دکتر نیکبخت در ادامه از معاون آموزشی وزارت بهداشت خواستند که ترتیبی اتخاذ فرمایند که رشته های تخصصی و فوق تخصصی مصوب سفر مقام معظم رهبری در رشته های مغز و اعصاب ، قلب ، چشم و طب اورژانس صادر گردد.

وی افزود پرداخت کارکنان را تا پایان سال پرداخت کرده ایم و برای خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مشکلی نداریم.

رییس دانشگاه گفت : تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه به نسبت دانشجو کم است و نیاز به مساعدت وزارت متبوع جهت صدور مجوز جذب هیات علمی داریم.

۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید