اخبار

برای اولین بار در غرب کشور مرکز تخصصی کاشت دندان (ایمپلنت) در دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

در این مرکز تمام مراحل کار به صورت گروهی با همکاری اساتید برجسته دانشکده دندانپزشکی تهران و دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

برای اولین بار در غرب کشور مرکز تخصصی کاشت دندان (ایمپلنت) در محل دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه واقع  در خیابان شریعتی راه اندازی شد.

رییس بخش ایمپلنت دانشکده دندانپزشکی ضمن اعلام این خبر افزود : در این مرکز تمام مراحل کار به صورت گروهی (تیم ورک) با همکاری اساتید برجسته دانشکده دندانپزشکی تهران و دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با استفاده از بهترین مواد و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود.

دکتر افشین امیری عنوان کرد: تمام مراحل کاشت دندان شامل : گرفت استخوانی برای بیمارانی که به دلیل تحلیل استخوان امکان کاشت دندان ( ایمپلنتیشن) را ابتدا به ساکن ندارندو نیز امکان (Immediate Implantation) کاشت دندان به صورت فوری و جایگزینی دندان در همان روزی که کشیده میشود و     (   Immediate loading ) بارگذاری فوری ایمپلنت به صورتی که تمام مراحل کار در یک یا دو جلسه انجام می شود و بیمار در همان روز جراحی ایمپلنت می تواند از دندان کاشته شده استفاده نماید در بخش ایمپلنت انجام می شود.

این متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت از استفاده از جدیدترین تکنولوژی کاشت ایمپلنت با استفاده از CT و تمپلیت جراحی منطبق با CT برای بیماران با تعداد زیاد ایمپلنت در فک و نیز امکان سینوس لیفت( بالابردن سینوس فکی) در کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.و افزود در این مرکز از مارک های معتبر دنیا همچون ITI(سوییس) Xive(آلمان)، AsTra(سوئد)،( 3i) آمریکا Dio (کره)  Ihde( آلمان)  برای کاشت دندان استفاده می شود.

 عضو هیات علمی دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه  با تاکید بر اینکه کلیه موارد درمان و مرتبط با درمان ایمپلنت در بخش ایمپلنت قابل انجام است گفت : این مرکز آماده پذیرش بیماران از استان های همجوار و نیز کشورهای همسایه بوده و آمادگی خود را برای آموزش مراحل مقدماتی تا پیشرفته ایمپلنت برای دندانپزشکان محترم به صورت کلاس های تئوری و عملی اعلام می نماید.

وی خاطرنشان کرد با راه اندازی این مرکز نیاز بیماران  به مراجعه به خارج از استان و صرف هزینه های جانبی منتفی می گردد.

گفتنیست در این مرکز آقایان دکتر افشین امیری تنها متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت استان  دارای بورد تخصصی و عضو هیات علمی دانشگاه کرمانشاه ، دکتر محمد رمضانیان  متخصص جراحی دهان ، فک و صورت وعضو هیات علمی دانشگاه تهران،  و دکتر حمیدرضا مظفری متخصص بیماری های دهان و دندان و رییس دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه  به صورت تیمی کار کاشت دندان را به به بهترین نحو به انجام می رسانند. 

لینک به خبر در ایسنا

لینک خبر در ایرنا

لینک خبر در فارس

 

 

۱۳ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید