اخبار

تقدیر از فعالان سلامت و پرستاران در هفته سلامت

تقدیر از فعالان سلامت و پرستاران در هفته سلامت
در این مراسم از 99 نفر از پرستاران نمونه استان و تعداد 26 اداره و سازمان و نیز همکاران به عنوان فعالان عرصه سلامت تقدیر شد.
مراسم روز پرستار و تقدیر از فعالان سلامت همزمان با ایام هفته سلامت با شکوه خاص در سالن اجتماعات م.آ.د امام رضا(ع) برگزار شد.
در این مراسم دکتر نیکبخت ضمن یادآوری رشادت ها و ایثارگری های حضرت زینب کبری (س) و لزوم الگوبرداری از ایشان در زمینه صبر و استقامت در بلایا از زحمات شبانه روزی پرستاران تشکر نموده و با توجه به وظیفه سنگین مراقبت از بیمار در جهت ارائه خدمت احسن به مددجویان خواستار توجه بیش از پیش کادر پرستاری  به حساسیت موضوع شد.
در این مراسم که با حضور گسترده پرستاران همراه بود آقای دکتر معیاری و آقای کورش احمدی نیز ضمن تشکر از فعالیت های خالصانه پرستاران ، با توجه به جذب نیروهای جدیدالاستخدام بر اجرای کامل قانون ارتقاء بهره وری تاکید نمودند.
در ادامه آقای ویسی رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری از گسترش روحیه مثبت ایثار و اتحاد در میان پرستاران در جهت ارائه خدمت مطلوب به مددجویان ابراز خوشوقتی نمود.
 
در این مراسم از آقای کورش احمدی که به عنوان مدیر امور پرستاری برگزیده کشوری از طرف وزارت متبوع انتخاب شده بودند ، تقدیر به عمل آمد , در پایان لوح از 99 نفر از پرستاران نمونه استان و تعداد 26 اداره و سازمان و نیز  همکاران به عنوان فعالان عرصه سلامت تقدیر شد.
 
اسامی پرستاران برگزیده استان عبارتند از :
1-            آقای کریم چهاردولی- پرستار (از م.آ.د امام رضا(ع))
2-           خانم آذر محمودی – پرستار(از م.آ.د طالقانی))
3-           آقای علی زمان محمدی – کاردان  اتاق عمل (از م.آ.د امام رضا(ع))
4-      خانم فاطمه جلیلیان - بهیار(از م.آ.د امام خمینی (ره))

3

2

1

۲۸ فروردین ۱۳۹۱ ۱۲:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید